×
×
جدیدترین‌‌ها

بازدید فرمانده نیروی هوایی ارتش از پایگاه شهید بابایی

  • کد نوشته: 13676
  • تیر 25, 1400
  • فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در پایگاه شهید بابایی اصفهان از قسمت‌های مختلف این پایگاه بازدید کرد و آمادگی رزمی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.
    بازدید فرمانده نیروی هوایی ارتش از پایگاه شهید بابایی

    به گزارش نخست نیوز به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه جمعی از مسئولان و فرماندهان ارتش در پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان حضور یافت و ضمن ارزیابی فعالیت های این پایگاه از بخش های فرهنگی، ورزشی و نظامی این یگان به ویژه سالن سینما، اورهال اف۷، مجتمع فنی و حرفه ای، سالن ورزشی و دریاچه آبرسانی این یگان بازدید کرد.
    امیر سرتیپ نصیرزاده در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و خدمات شایسته امیر سرتیپ دوم «سعید فتاح» فرمانده پایگاه هوایی اصفهان، حضور وی را منشا ثمرات فراوانی برای این یگان دانست و بر ادامه توسعه و نوسازی و بهسازی در همه حوزه ها تاکید کرد.

    وی افزود: پایگاه شهید بابایی یکی از مهمترین یگان های مهم نیروی هوایی ارتش و توجه ویژه به این پایگاه و فراهم کردن امکانات روحی و رفاهی مناسب برای خانواده های ساکن امری ضروری است.در ابتدای مراسم امیر سرتیپ دوم فتاح ضمن خیر مقدم، حضور امیر سرتیپ نصیرزاده را در پایگاه هوایی شهید بابایی باعث خیر و برکت دانسته و ابراز امیدواری کرد که تصمیمات فرمانده نیرو باعث پیشرفت این مجموعه شود.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *