×
×
جدیدترین‌‌ها

ایران در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی و دام و طیور عراق

  • کد نوشته: 13630
  • تیر 25, 1400
  • مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران از حضور ایران در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی و دام و طیور عراق خبر داد.
    ایران در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی و دام و طیور عراق

    به گزارش نخست نیوز به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی تولید و تجارت ایران (شاتا)، فرزاد پیلتن اظهار داشت: این نمایشگاه ۱۹ تیرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی عراق با حضور ۲۵۰ شرکت از کشورهای عراق، ایران، ترکیه، هلند، آلمان، ایتالیا، فرانسه، چین، عربستان سعودی و اردن در فضایی به مساحت هفت هزار متر مربع افتتاح شد.
    وی افزود: در این دوره از نمایشگاه که با شعار «خودکفایی و امنیت غذایی» برگزار شد، ۱۰ واحد تولیدی ایرانی در قالب پاویون ایران با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و همکاری رایزنی بازرگانی این سازمان در عراق در فضایی به مساحت ۵۰۰ متر مربع حضور یافته‌اند.
    مدیر کل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: بر اساس برنامه‌های این سازمان در زمینه معرفی محصولات صادراتی ایران به کشورهای همسایه از جمله عراق مشارکت در حداقل ۱۰ نمایشگاه بین‌المللی عراق و برگزاری حداقل ۱۰ نمایشگاه اختصاصی ایران در شهرهای مختلف این کشور در دستور کار قرار گرفته است.
    پیلتن یادآور شد: عراق دومین شریک صادراتی ایران در جهان و اولین شریک ایران در میان کشورهای همسایه و یکی از بازارهای عمده محصولات کشاورزی کشور محسوب می‌شود.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *