×
×
جدیدترین‌‌ها

ضرورت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان

  • کد نوشته: 1356
  • مهر 19, 1397
  • با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر حرکت به سمت اقتصاد مبتنی بر دانش و خروج از سیطره اقتصاد منابع، باید شرکت های دانش‌بنیان را توسعه دهیم. محمدابراهیم صادقی، دبیر اجرایی نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان خلاق و فناور در گفتگو با گشت و گذار، گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر حرکت به […]

    ضرورت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان


    با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر حرکت به سمت اقتصاد مبتنی بر دانش و خروج از سیطره اقتصاد منابع، باید شرکت های دانش‌بنیان را توسعه دهیم.

    محمدابراهیم صادقی، دبیر اجرایی نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان خلاق و فناور در گفتگو با گشت و گذار، گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر حرکت به سمت اقتصاد مبتنی بر دانش و خروج از سیطره اقتصاد منابع، باید شرکت های دانش بنیان را توسعه دهیم.

    وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ شرکت دانش بنیان و خلاق در نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان خلاق و فناور حضور خواهند یافت، افزود: این شرکت‌ها توسط معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری اعتبارسنجی و ارزیابی شده و صاحب فناوری و تولیدکننده بودن این شرکت‌ها، تایید شده است.

    به گفته صادقی، میزان فروش این شرکت‌ها در سال مالی ۹۶ حدود ۱۱۰۰ میلیارد تومان بوده است.

    وی ادامه داد: یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه و دعوت از شرکت‌های دانش بنیانی که خلق ارزش افزوده بالایی دارند، توسعه بازار و بازارسازی برای شرکت ها در دو سطح داخلی و بین المللی است.

    صادقی گفت: برای بازار داخلی از مصرف کننده خصوصی (مردم) و مجموعه های دولتی و برای بازار بین المللی نیز از چند کشور خارجی همچون هند، عراق، افغانستان، مکزیک و ارمنستان برای حضور در نمایشگاه دعوت به عمل آورده ایم.

    وی اظهار داشت: این نمایشگاه از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ مهر ماه در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *