×
×
جدیدترین‌‌ها

همکاری وزارت نیرو و سازمان بسیج مستضعفین برای صرفه جویی

  • کد نوشته: 13070
  • تیر 18, 1400
  • تفاهم‌نامه همکاری وزارت نیرو و سازمان بسیج مستضعفین در زمینه برق برای ایجاد پویش مردمی و رزمایش عمومی در اصلاح الگوی مصرف و صرفه‌جویی در بخش‌های مختلف مصرف با حضور وزیر نیرو و جانشین سازمان بسیج امضا شد.
    همکاری وزارت نیرو و سازمان بسیج مستضعفین برای صرفه جویی

    به‌گزارش نخست نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، روز گذشته تفاهم‌نامه وزارت نیرو و سازمان بسیج مستضعفین میان “رضا اردکانیان” وزیر نیرو ‌و سردار “سیدقاسم قریشی” جانشین سازمان بسیج مستضعفین به امضا رسید.
    بر اساس این تفاهم‌نامه، مقرر شد کارگروهی متشکل از نمایندگان تام الاختیار وزارت نیرو، شرکت توانیر، سازمان اطلاعات سپاه و سازمان بسیج با سه هدف “گفتمان تبلیغی و پویش همگانی در شبکه‌های ملی و شبکه‌های رسانه‌ای بسیج”، “موضوع دعوت به خیر در بحث مدیریت مصرف” و “نظارت میدانی، پویش برق و شناسایی مراکز غیرمجاز رمز ارزها” تشکیل شود.
    “رضا اردکانیان” وزیر نیرو و فرمانده مدیریت تامین برق کشور در خصوص تفاهم‌نامه امضا شده، خاطرنشان کرد: به‌عنوان یکی از نتایج برنامه‌ها و ترتیبات حمایتی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خوشبختانه مقدمات یک کار مردمی وسیع فراهم و بین وزارت نیرو و سازمان بسیج مستضعفین در بخش برق تفاهم‌نامه‌ای مفید امضا شد.
    وی افزود: این پویش در راستای مصرف بهینه انرژی بوده و امیدواریم بتوانیم از همه ظرفیت‌های این سازمان مردمی برای آگاهی دادن، همراهی و همکاری کردن در جهت مصرف صحیح استفاده کنیم.
    فرمانده مدیریت تامین برق کشور در پایان گفت: معتقدم این پویش گام بلندی در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مصرف بهینه در همه بخش‌ها است. برنامه و تدارک خوبی دیده شده که امیدواریم این طرح و گام بلند از امروز منتهی به نتایج و اثرات خوب کوتاه و بلندمدت باشد.
    همچنین سردار “سیدقاسم قریشی” در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه گفت: بر اساس نیازی که احساس شد و دستوری که فرمانده کل سپاه صادر کردند، تفاهم‌نامه‌ای در زمینه پویش مردمی و رزمایش عمومی برای اصلاح الگوی مصرف و به‌ویژه در جلوگیری از اسراف در این روزها و همچنین صرفه‌جویی در بخش‌های مختلف بخصوص سازمان‌ها، نهادها و اداراتی که مصرف اضافی دارند بین وزارت نیرو و سازمان بسیج امضا شد.
    جانشین سازمان بسیج با اشاره به فعالیت‌های گذشته این سازمان در مسائلی مثل کرونا و طرح شهید سلیمانی، اضافه کرد: همچنین در زمینه جلوگیری از فعالیت مراکز غیرقانونی استخراج رمز ارزها و حفاظت از پست‌های برق فعالیت خواهیم کرد.

    منبع: ایرنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *