×
×
جدیدترین‌‌ها

زیرساخت های ورزشی بینالود تقویت می شود

  • کد نوشته: 12381
  • تیر 10, 1400
  • نخست نیوز –  مهندس یزدانی مدیر عامل شهر جدید بینالود از برگزاری برنامه‌های منظم ورزشی این شهر خبر داد و افزود: این شهر با ۷ هزار نفر ساکن و تردد ۱۳ هزار نفر به همراه شهرک صنعتی بینالود نیازمند توجهات ویژه ورزشی فرهنگی و اجتماعی است. یک تیم مجرب با همکاری صمیمانه ی مهندس روزبهانه […]

    زیرساخت های ورزشی بینالود تقویت می شود

    نخست نیوز –  مهندس یزدانی مدیر عامل شهر جدید بینالود از برگزاری برنامه‌های منظم ورزشی این شهر خبر داد و افزود: این شهر با ۷ هزار نفر ساکن و تردد ۱۳ هزار نفر به همراه شهرک صنعتی بینالود نیازمند توجهات ویژه ورزشی فرهنگی و اجتماعی است. یک تیم مجرب با همکاری صمیمانه ی مهندس روزبهانه رییس هیات دوچرخه سواری استان برنامه های متعددی را مدیریت می کنند و خوشبختانه هیات مدیره  شهر جدید بینالود با رویکرد بسیار مثبت و حامی طرح های این عزیزان است. به طور مثال جمعه گذشته مسابقات دوچرخه سواری بینالود با همکاری هیات دوچرخه سواری استان مسابقات استقامت در چهار رده سنی  پیشکسوتان، بزرگسالان، جوانان و نوجوانان برگزار و در خاتمه به هر رده سنی و نفرات برتر مجموعه ۱۰ میلیون تومان هدایای نقدی اهدا شد.

    مهندس یزدانی می گوید: متاسفانه امروزه ورزش از مسایل فرهنگی فاصله گرفته و در برخی رشته‌ها به وضوح این معضل به چشم می‌آید. گروه ما خصوصاً در این راستا می کوشد فاصله ها را کمتر کند و جاده تندرستی و سلامتی و شادابی را در بین مردم شهر جدید بینالود گسترش دهد. به نظر من اداره کل ورزش و جوانان هر چقدر کمک و همراهی به این شهرک ها بکنند در این امر مهم نقش واقعی خود را اجرا و رشد و بالندگی آحاد جامعه به ویژه راه قهرمانی برای جوانان هموار می کنند. در حال حاضر دو سالن ورزشی چند منظوره داریم که در تمامی ساعات مملو از دختران و پسران در شیفت های مجزا مشغول تمرین هستند و در ارتباط با ورزش های همگانی هم برنامه‌های خوبی انجام می‌شود که هیات های مربوطه همکاری لازم را دارند.

    مهندس یزدانی در ادامه گفت: تاکنون در برخی رشته‌ها و در پایه ها تیمداری کردیم و امیدواریم با بهتر شدن شرایط اقتصادی بتوانیم بیشتر حامی ورزش باشیم. وی اعلام کرد سرمایه‌گذاران می‌توانند با همکاری هیات مدیره شهر جدید بینالود با شرایط ویژه و تخفیف های خوب زمین خریداری کنند و در احداث مکان‌های ورزشی گام بردارند. ما همچنان آمادگی داریم تا این عزیزان را همراهی کنیم. مهندس روزبهانه در مسیر تلاش های خود برای ورزش دوچرخه سواران می گوید: هیات استان تمام تلاش و فعالیت خود را برای همگانی کردن ورزش انجام می‌دهد و در زمینه قهرمانی دختران و پسران استان گام‌های اساسی برداشته است. در همین راستا در چندین مسابقه دوچرخه سواری در شهر جدید بینالود اجرا کردند و آمادگی دارند در مناطق مهم دیگر هم نظیر این مسابقات را به اجرا درآورند.

    وی از برنامه ریزی با چند تولید کننده دوچرخه در استان خبر داد و گفت قول های مساعدی دادند تا در زمینه خرید تا ۳۰ درصد تخفیف به خانواده‌ها قایل شوند. در پایان رقابت های دوچرخه سواری در شهر جدید بینالود که جمعه گذشته برگزار شد. در بخش پیشکسوتان رضا امیر پور از مشهد _  بزرگسالان، امیرحسین محمدی از کلاسیک ایران _ جوانان، محمد امیریان مهر از رایکا نیشابور و در نوجوانان مهرداد اسانی از شهر بهشت مقام های نخست را به دست آوردند.

    در حاشیه این مسابقات از جواد مهمان نواز دوچرخه‌سوار ۷۳ ساله و پیشکسوت به عنوان بزرگ‌ترین دوچرخه‌سوار پیشکسوت شرکت کننده با اهدای جایزه از سوی شرکت عمران شهر جدید بینالود تجلیل شد. این شهر در ۵۵ کیلومتری جنوب غربی مشهد به طرف نیشابور واقع شده است. گفتنی است این مسابقات در دو چرخه سواری کرتیریوم استقامت جاده و کورسی برگزار شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *