×
×
جدیدترین‌‌ها

قالیباف در اردستان:
شهید بهشتی به ارتباط بدون واسطه مسئولان با مردم اعتقاد ویژه داشت

  • کد نوشته: 12125
  • تیر 7, 1400
  • اردستان-رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید بهشتی درباره موضوع عدالت بسیار حساس بود و اعتقاد داشت که باید زمینه ارتباط بدون مانع و واسطه مردم و مسئولان در یک جامعه اسلامی فراهم باشد.
    شهید بهشتی به ارتباط بدون واسطه مسئولان با مردم اعتقاد ویژه داشت

    به گزارش نخست نیوز، محمد باقر قالیباف شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در اردستان اظهار داشت: شهید بهشتی درباره موضوع عدالت بسیار حساس بود و اعتقاد داشت این حق مردم است که با مسئولان بدون مانع و واسطه سخن بگویند.

    وی با بیان اینکه این شهید بزرگوار بسیار مسئولیت پذیر بود، تاکید کرد: سید شهدای انقلاب معتقد بود که مردم باید در میدان نظام همواره حضور فعال داشته باشند چراکه با حضور ملتی همیشه در صحنه است که دولت قوی شکل می‌گیرد.

    رئیس مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انفجار دفتر حزب جمهوری در سال ۱۳۶۰ خاطرنشان کرد: منافقان در اوایل انقلاب تشکیلات منسجمی داشتند و بیش از ۱۷ هزار نفر را به شهادت رساندند اما خون پاک شهدای هفتم تیرماه ریشه آنها را سوزاند.

    وی در ادامه با اشاره به شخصیت خاص شهید سلیمانی تصریح کرد: شهید سلیمانی ۲۰ سال در سپاه قدس تلاش کرد و هژمونی آمریکا در منطقه را درهم شکست.

    قالیباف همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران تاکید کرد: به یقین دولت جدید، مجلس و قوه قضائیه در کنار مردم و جوانان خلاق با حرکت مجاهدانه در راستای رفع مشکلات کشور دوشادوش یکدیگر گام بر می‌دارند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *