×
×
جدیدترین‌‌ها

دبیرسازمان لیگ والیبال کشور:
ورودیه 175میلیونی و بدهگاران فراوان.

  • کد نوشته: 11182
  • خرداد 27, 1400
  • دبیر سازمان لیگ فدراسیون والیبال از افزایش ۲۵ درصدی مبلغ ورودیه لیگ برتر  خبر دادو، افزود: براساس آیین نامه سازمان لیگ فدراسیون والیبال از سال گذشته قرار شد هر سال ۲۵ درصد به مبلغ ورودیه لیگ‌ها افزوده شود که با این حساب ورودیه لیگ برتر که سال گذشته ۱۵۰ میلیون تومان بود امسال به ۱۷۵ […]

    ورودیه 175میلیونی و بدهگاران فراوان.

    دبیر سازمان لیگ فدراسیون والیبال از افزایش ۲۵ درصدی مبلغ ورودیه لیگ برتر  خبر دادو، افزود: براساس آیین نامه سازمان لیگ فدراسیون والیبال از سال گذشته قرار شد هر سال ۲۵ درصد به مبلغ ورودیه لیگ‌ها افزوده شود که با این حساب ورودیه لیگ برتر که سال گذشته ۱۵۰ میلیون تومان بود امسال به ۱۷۵ تا ۱۸۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد.

     

    وی گفت: تیم‌ها برای حضور در لیگ دسته یک فصل گذشته ۷۵ میلیون تومان پرداخت کرده بودند که امسال این عدد به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

    دبیر سازمان لیگ فدراسیون والیبال در خصوص تعداد تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر، افزود: فصل گذشته این رقابت‌ها با حضور ۱۴ تیم برگزار شد، اما امسال قرار است لیگ ۱۶ تیمی شود که این افزایش تعداد، مزایا و معایب خاص خود را دارد.

     

    انصاری یادآور شد: افزایش تیم‌های لیگ برتری تعداد حامیان مالی را در والیبال بالا می‌برد و باشگاه‌ها تمایل بیشتری برای تیمدارب در والیبال از خود نشان می‌دهند که این مسئله توسعه والیبال را در پی خواهد داشت.

     

     

    انصاری گفت: هنوز بسیاری از تیم‌های حاضر در رقابت‌های فصل گذشته بدهی خود را به فدراسیون پرداخت نکرده‌اند و به نوعی بدهکار هستند، این بدهی‌ها بیشتر مربوط به درصد قرارداد بازیکنان و سهم فدراسیون است، اما خوشبختانه اکثر آن‌ها با بازیکنان تسویه حساب کرده‌اند و تاکنون که چند ماهی از پایان لیگ می‌گذرد مربی یا بازیکنی برای شکایت از باشگاهش به سازمان لیگ مراجعه نکرده است.

     

     

    دبیر سازمان لیگ فدراسیون والیبال در خصوص فعالیت‌های بخش بانوان، گفت: با برگزاری دوره توانمندسازی ناظران ویژه بانوان به صورت عملی و تئوری در حال استقلال آن‌ها در این بخش هستیم، خوشبختانه عملکرد‌ها هم قابل قبول بوده است.

    انصاری افزود: از حضور باشگاه‌ها در لیگ برتر خبری نیست البته آن‌ها هنوز زمان کافی برای تصمیم‌گیری در خصوص حضور در این رقابت‌ها را دارند و مشکلی از این بابت نداریم و باید منتظر بمانیم./بر فراز تور؛افزایش تعداد تیمها باید کار شناسی شود و صرف گرفتن ورودیه و در آمد نباشد؛تیمهایی که چندین سال است بدهگهرند چگونه‌می خواهند بار کج را به منزل بر سانند؟سازمان لیگ باید مبتنی بر ایده های کارشناسان باشد چون‌مهترین بخش و‌پیکره هر فدراسیونی را تشکیل می دهد

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *