×
×
جدیدترین‌‌ها

انتخابات؛ زمین خودی یا زمین دشمن!

  • کد نوشته: 11172
  • خرداد 27, 1400
  • نخست نیوز – نمی شود خودی بود اما در زمین دشمن بازی کرد. هرچه که به روزهای منتهی به انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری نزدیک می شویم اهمیت انتخابات ۱۴۰۰ بیشتر روشن می شود. چرا انتخابات مهم است؟ چرا میدان دشمن برای ضربه زدن به نظام انتخابات است؟ انتخابات یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است […]

    انتخابات؛ زمین خودی یا زمین دشمن!

    نخست نیوز – نمی شود خودی بود اما در زمین دشمن بازی کرد.

    هرچه که به روزهای منتهی به انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری نزدیک می شویم اهمیت انتخابات ۱۴۰۰ بیشتر روشن می شود. چرا انتخابات مهم است؟ چرا میدان دشمن برای ضربه زدن به نظام انتخابات است؟

    انتخابات یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که مردم برای تعیین سرنوشت خود در سالهای آتی ایفای نقش می کنند. این که دشمن تمرکز خود را روی انتخابات می گذارد بی حکمت نیست. یکی از راههای تغییر و تحول جامع در قالب شبکه های اجتماعی است که دشمن به منظومه فکری و ذهنی نسل جوان در داخل کشور و نیز بر مردمی که قادر به تامین نیازهای معیشتی خود نیستند هجوم می آورد. این همان شیوه ای است که مجاهدین خلق(منافقین) از ماهها پیش از انتخابات برای این مهم سرمایه گذاری کرده اند. دشمنی که ۴۰ سال است به زبان اشهدش می گوید هیچ چیز نمی خواهد جز براندازی نظام، هیچوقت بیکار نبوده و از همان سال ۱۳۶۰ همواره در صدد ضربه زدن به نظام بوده است.

    برخی از مسئولان و سیاستمداران ما، خواسته یا ناخواسته صحبت هایی را مطرح می کنند که آب را مستقیماً و بلاواسطه به تنور انتخابات می ریزند تا شور انتخابات را خفه کنند. شناخت از دشمن آن هم در آستانه انتخابات در بین سیاسیون ما کم فروغ است. خوب است که هوشیاری انقلابی امام راحل را بیاد بیاوریم. در سال ۱۳۵۹ پس از سخنرانی رجوی در امجدیه که با تجمع صد‌ها هزار جوان به‌هیجان آمده همراه بود، امام با اشاره به مسعود رجوی رهبر مجاهدین گفت: «دشمن ما نه آمریکاست و نه شوروی و نه هیچ کس دیگر، دشمن همین جا در تهران بیخ گوش ماست»

    منافقین بخوبی می دانند که از این ظرفیت های جامعه و پاس گل های سیاسیون به چه صورت در مسیر اهدافشان استفاده کنند. برخلاف برخی از مسئولان و سیاستمداران ما، آنها به قوه فهم زبان مردم و خواسته هایشان مسلط و مسلح اند. امروزه آنچه که در جامعه در خصوص انتخابات اهمیت دارد مشارکت حداکثری است. دشمن هم اهمیت آن را دریافته است. حس مشترکی در بین مردم و جامعه بوجود آمده که حکایت از عدم شرکت در انتخابات است. لذا در چند روز باقی مانده به انتخابات، نباید با وعده و وعید مردم را فریب داد، نباید دست به همان کارهایی زد که به مدت دو دوره، دولت اصلاحات بر سر مردم آورد.

    علی رغم تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تک قطبی کردن انتخابات، اگرچه نفس تک قطبی بودن انتخابات تحصیل حاصل است اما ناکارآمدی دولت اصلاحات در حل مسایل اقتصادی جامعه باعث گردیده که نوعی دو قطبی فرا انتخاباتی نیز شکل بگیرد؛ یک طرف مردم، و یک طرف نظام! بدون تردید بدبینی نسبت به نظام جمهوری اسلامی در اولویت دشمن می باشد که مدتهاست بر روی آن تبلیغ می کند تا از میزان مشارکت مردم در انتخابات برداشت ها و تفسیرهای خود را از ۴۲ سال عملکرد نظام نتیجه گیری کنند

    منافقین در رأس دشمنان برانداز نظام، شب و روز در تلاشند تا با تبلیغ «تحریم انتخابات» و عدم مشارکت مردم، این نتیجه گیری را به ثبت بدهند که این انتخابات یک «رفراندوم ضد نظام» است و مردم از نظام برگشته اند!

    کوتاه سخن اینکه، انتخابات برای گره گشایی است، در مقابل، کار دشمنان نظام گره اندازی است، هوشیار باشیم تا انتخابات را به زمین دشمن تبدیل نکنیم.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *