×
×
جدیدترین‌‌ها

درخشش «هلدینگ آرمان» در انبوه سازی وتولید بتن آماده شرق کشور

  • کد نوشته: 110469
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۳
  • مدیر عامل شرکت ساختمانی و هلدینگ آرمان در گفت و گو با خبرنگار ما از سرمایه گذاری ۲ هزار و پانصد میلیاردی در بخش انبوه سازی در استان خبر داد و گفت: این سرمایه گذاری در راستای یک هزار واحد مسکونی صورت گرفته است همچنین در بخش مهندسی مشاوره نیروی انسانی متخصص نقش کلیدی را دارد .
    درخشش «هلدینگ آرمان» در انبوه سازی وتولید بتن آماده شرق کشور
    نخست نیوز – مدیر عامل هلدینگ آرمان با اشاره به این که پاشنه آشیل تولید و عرضه بتن در سطح استان دلال بازی است گفت:حداقل تفاوت قیمت عرضه در بازار سیمان با قیمت دلال حداقل ۲۰ درصد تفاوت دارد و اگر ما بتوانیم این نیاز را از طریق بورس و مستقیم تامین کنیم حدود ۲۰ درصد کاهش قیمت در سیمان را خواهیم داشت که میتواند باعث کاهش بتن عرضه شده یا قدرت فروش ما شود.
    محمد تقی بلوری بزار تصریح کرد: میزان سرمایه گذاری شرکت در حوزه انبوه سازی، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه سرمایه اولیه است. البته در حوزه مهندسی مشاور، بیشترین سرمایه ما، سرمایه انسانی است که لیست بیمه ماهانه آنها در حدود ۵ میلیارد تومان است. در حوزه کارخانه تولید بتن آماده نیز سرمایه اولیه شرکت، حدود ۲۰ میلیارد تومان بوده که البته اگر تبدیل به قیمت روز کنیم، بیش از# ۱۰۰ میلیارد تومان نیز ارزش داشته باشد. رئیس هیات مدیره شرکت مهندسی مشاور ماند سازان توس تاکید کرد: یکی از مهمترین پلن ها در مجموعه ما استفاده از نیروهای جوان داخلی و جلوگیری از خروج نیروی فنی و کارشناسان است. در حوزه های مربوط به صدور خدمات مهندسی به کشورهای حاشیه خلیج فارس، کشورهای همسایه و آسیای میانه نیز برنامه خوبی داریم. لیکن مهم ترین برنامه ما استفاده از منابع داخل فعلی، از نیروهای متخصص تا جوانان باانگیزه است. محمد تقی بلوری بزاز در ادامه خاطر نشان کرد: گـروه طرح و توسـعه آرمـان»، فعالیـت خـود را در سـال 1389 در حوزه ی تولیـد مسـکن، ســـرمایه گـــذاری، طراحی، محاسـبه و نظـارت پروژه های ســـاختمانی آغاز نمود.
    گسـتردگی حوزه ی فعالیت این گروه در بخشهای پیشـخوان خدمات شـــهرداری الکترونیـــک، طراحـــی، محاسـبه و نظارت (شـامل نظارت فنی و کارگاهی) و اجرا، آزمایشـگاه مکانیک خـاک، بتـن و جـوش، طراحی پلنهای معمـاری ، نمـا و دکوراسیون داخلی بـوده و تمامی مراحل به انجام رســانیدن یـک پـروژه را در قالب یک مجموعه ی کامل پوشش داده و بدین ترتیب بسـتری مناسـب برای سـازندگان جهت تسـریع در رونـد انجام پروژه و سهولت اجرای آن را فراهم آورده است. در جدیدترین اقدام “گروه طرح و توسعه آرمان” با اخذ مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدام به تاسیس کارخانه بتن آماده نموده است. این مجموعه جهت رفاه حال همشهریان گرامی و با در اختیار داشتن آزمایشگاه های مجهز و تایید صلاحیت شده از طرف سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی افتخار دارد بتنی استاندارد و با کیفیت تولید نموده و موجبات اطمینان خاطر مشتریان خود را فراهم وی تصریح کرد: هلدینگ آرمان در راستای فرآورده های بتنی،مهندسین مشاور ،معماری،طراحی و انبوه سازی به جامعه هدف خدمت می کند و در راستای برنامه هایی از جمله: محاسبات سازه،معدن،کنترل کیفیت،بخش آب و فاضلاب،بخش ژئوتکنیک،حفاری و اکتشاف،بتن،طراحی و تاسیسات الکترونیک و مکانیکی به ارائه خدمت می پردازد.
    مدیر عامل شرکت آرمان در ادامه عنوان کرد: شرکت هلدینگ آرمان با کادری مجرب و جوان در راستای ارائه خدمات به کارفرمایان در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت در جهت تحقق رضایت کندی مشتریان گام برداشته و بر اساس همین اهداف گروههای تخصصی جذب سرمایه گذاری و انبوه سازی با اخذ مجوزهای لازم فعالیت مستمری داشته است. بلوری بزاز در خصوص فروش محصولات بتن آماده در کشور گفت: محصولات به سراسر کشور ارسال و در این راستا در صدد هستیم که دایره توزیع محصولات را گسترده و به کشورهای آسیای میانه و حوزه خلیج فارس ارسال کنیم. وی در ادامه به چالش های پیش رو در خصوص قطع برق در تابستان و گاز در زمستان اشاره و اظهار داشت: این قطعی ها دور باطل است به طوری که بناست در مصرف انرژی صرفه جویی صورت گیرد در حالی که با قطع انرژی و تعطیل شدن کارخانجات در تولید مواد اولیه و کاهش مواد اولیه در افزایش قیمت پایه ای مواد خام تاثیر مستقیم گذاشته و بالطبع در تولید محصولات تجاری و بتن آماده ما نیز روند افزایشی قیمت را به دنبال دارد. وی از فعالیت ۳۰ کارگاه تولید بتن آماده مجوز دار و استاندارد در مشهد خبر داد و اظهار داشت: ۱۰۰ کارگاه تولیدی در مشهد مقدس بدون مجوز در این راستا فعالیت می کنند.
    مدیر عامل هلدینگ آرمان در خصوص برنامه های آینده این گروه گفت: در ابتدا تلاش خواهیم کرد با کمک نیروهای جوان مستعد در جهت رونق تولید و محصولات جدید حرکت کنیم پدر مرحله بعدبا حمایت از نسل جوان و ایجاد شرایط ایده آل زندگی از مهاجرت نیروهای متخصص و کاردان جلوگیری کنیم از سوی دیگر با تبلیغات ،تبادل اطلاعات در حوزه خلیج فارس و آسیای میانه در جهت ترغیب و جذب مشتریان خارجی برای فروش محصولات و ارز آوری تلاش کنیم. بلوری بزاز در خاتمه ابراز امیدواری کرد با همفکری و دانش متخصصان جوان داخلی در جهت تولید و خودکفایی بتن آماده و همچنین احداث مجموعه های ساختمانی برای رفاه حال جامعه هدف تلاش کند. محمد تقی بلوری بزازمدیر عامل هلدینگ آرمان در پایان می گوید: آرمان در جهت تحقق زندگی آرمانی و ایده آل برای رفاه حال جامعه مخاطب کام بر می دارد.ودر این راستا چشم به نیروی متخصص و جوان در عرصه تولید محصولات و خدمات ساختاری و زیر بنایی به سمت رشد،بالندگی و شکوفایی حرکت خواهد کرد و امیدوار است مسوولان مرتبط همکار و همراه هلدینگ آرمان باشد.
    مجید خروشی
    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *