×
×
جدیدترین‌‌ها

پاداش پارالمپیکی ها پرداخت نشد

  • کد نوشته: 109925
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳
  • مشکلات بزرگی که قهرمانان ورزشکاران همیشه با آن دسته و پنجه نرم می‌کنند وعده‌ها و مساعدت‌هایی است که مدیران قبل از اعزام به مسابقات جهانی می‌دهند.
    پاداش پارالمپیکی ها پرداخت نشد

    به گزارش نخست نیوز، مجید خروشی– گلایه مربیان و ورزشکاران اعزامی پارالمپیک از اداره ورزش و جوانان به دلیل عدم پرداخت پاداش‌های بدرقه ورزشکاران و مربیان اعزامی به پارالمپیک پاریس بعد از گذشت ۲ ماه و تنها یک برگه خالی به دست ورزشکاران داده‌شده که احتمالا در صورت عوض شدن مدیر اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی هیچ‌کس جوابگوی آن نخواهد شد.

    مصطفی مازیار در رشته دوومیدانی، مهدی بابادی در رشته والیبال نشسته، موسی غلامی در رشته جودو و نسرین شاهی در رشته تیراندازی به‌عنوان ورزشکار و هادی رضایی مربی سرشناس مشهدی به‌عنوان سرمربی تیم ملی والیبال نشسته و حمید فرزین بقا به‌عنوان مربی دوومیدانی به رقابت‌های پاریس اعزام شدند. حمید فرزین بقا یکی از مربیان باسابقه در دوومیدانی است که تاکنون شاگردهای زیادی را به مسابقات پارالمپیک اعزام کرده است.

    وی درباره محقق نشدن پاداش اداره کل ورزش و جوانان یادآور شد: این موضوع به دو ماه قبل برمی‌گردد که در مراسم بدرقه مدیران اداره کل ورزش و جوانان اعلام کردند که به هرکدام از نماینده‌های استان مبلغ ۵۰ میلیون تومان پاداش پرداخت شود. مسابقات تمام شد و الان هم مدتی از برگزاری رویداد پارالمپیک می‌گذرد، اما هنوز به‌حساب ما واریز نشده است.

    وی تصریح می‌کند:در این زمینه پیگیری‌های زیادی کردیم ، اما پاسخ شفافی نگرفتیم.ولی از زمان آن بگذرد دیگر فایده‌ای ندارد. انتظار ما این است که اگر مدیران وعده‌ای می‌دهند، هرچه زودتر آن را محقق کنند تا انگیزه ورزشکاران کم نشود.

    مربی تیم ملی پارالمپیک به مسابقات 2024 پاریس بابیان این مطلب ادامه داد:چندین بار به معاونت اداره کل مراجعه کردیم همچنان سرگردان و بی‌پاسخ از سوی ایشان مثل توپ بسکتبال شدیم هیچ فردی پاسخگو نیست و می‌گویند مدیرکل باید جواب نامه و مکاتبات را بدهد . فرزین بقا در پایان تصریح کرد: :حال با توجه به این‌که سیستم اداری به‌صورت الکترونیکی شده و اغلب مکاتبات سیستمی است مگر برای پاسخ یک نامه باید چند ماه صبوری به خرج دهیم .

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *