×
×
جدیدترین‌‌ها

مهدی طارمی؛ متخصص اروپا!

  • کد نوشته: 108942
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۳
  • مهدی طارمی برترین گلزن ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا نیز محسوب می‌شود. زمانی، این رکورد با سه گل در اختیار علی دایی، اسطوره فوتبال ایران بود، ولی بعد‌ها سردار آزمون این رکورد را شکست و بالاتر از دایی قرار گرفت.
    مهدی طارمی؛ متخصص اروپا!

    به گزارش نخست نیوز، هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در شریطی پیگیری شد که اینتر به همراه مهدی طارمی توانست با نتیجه درخور ۴ بر صفر از سد تیم ستاره سرخ بلگراد عبور کرده و یکی از نتایج یک‌طرفه این هفته را به نام خود کند. البته اینتری‌ها در این بازی هرچه داشتند از مهدی طارمی، ستاره ایرانی خود، داشتند. او روی سه گل از چهار گل زده تیمش در این بازی تأثیر مستقیم داشت تا بعد از بازی به‌درستی عنوان برترین بازیکن میدان را از آن خود کند.

    طارمی ابتدا دو بار با جنگندگی و توپ‌ربایی از مدافعان حریف، به هم‌تیمی‌هایش پاس گل داد و سپس هم از روی نقطه پنالتی گل سوم تیمش را در این بازی زد. این گل، اولین گلی است که مهدی طارمی با پیراهن اینترمیلان در این فصل به ثمر رسانده است. او ابتدای همین فصل پس از چند سال درخشش در تیم پورتو، راهی باشگاه اینتر شد تا در سال‌های آخر دوران حرفه‌ای‌اش، طعم عضویت در یکی از باشگاه‌های بزرگ دنیا را بچشد.

    منبع فرارو

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *