×
×
جدیدترین‌‌ها

شورای امنیت ،
دنیای غرب پشت جنایت های اسرائیل ایستاده است

  • کد نوشته: 108670
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۳
  • دبیر کل مجمع ایثارگران، تاکید کرد: بنظر می‌رسد که سازمان ملل و شورای امنیت دیگر پاسخگوی نیاز امروز جهان نبوده و در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی مسئول است.
    دنیای غرب پشت جنایت های اسرائیل ایستاده است

    به گزارش نخست نیوز، جواد امام در گفت وگو با نخست ، با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در واکنش به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله، بیان کرد: نکته‌ای که حائز اهمیت است این بوده که بر اساس فرموده حضرت امام(ره) درگیر شدن با اسرائیل درگیر شدن با دنیا است. امروز به درستی این فرموده امام(ره) را با حمایت‌های غرب از این جنایت های اسرائیل درک می‌کنیم. این موجود درنده خو و ظالم به کشتار زنان و کودکان روی آورده و ما شاهد هستیم که تمام دنیای غرب که مدعی حقوق بشر هستند در سکوت به سر می برند.

    وی در ادامه اظهار کرد: بعد از عملیات طوفان الاقصی وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که اگر اسرائیل نبود ما آن را ایجاد می‌کردیم.مشهود است که این جنایات اسرائیل به تنهایی نیست، بلکه جنایت دنیای غرب است. این ها اساسا هیچ حقوقی برای بشریت قائل نیستند و منافع خودشان را می بینند. به نظر می رسد بیش از همه جهان عرب باید نسبت به کوتاهی هایی که تا به امروز داشته است، پاسخگو باشد. باید هم نسبت به مسلمانان دولت های عرب پاسخگو بوده و هم نسبت به جنایتی که صورت رفته پاسخگو باشند.

    دبیر کل مجمع ایثارگران در ادامه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به لحاظ خط سیاسی در منطقه پیش گام بوده است، اما به لحاظ تقابل، کشورهای عرب در درجه اول باید نسبت به این جنایت واکنش نشان دهند. ما نیازمند یک تجدیدنظر و بازنگری جدی هستیم تا بتوانیم مظلومیت مردم فلسطین و لبنان را به گوش جهانیان برسانیم و پیگیر آن باشیم. از سوی دیگر بنظر می رسد که سازمان ملل و شورای امنیت نیز پاسخگوی نیاز امروز جهان نیست و در مقابل  این جنایت ها مسئول است.

    وی در ادامه تاکید کرد: ما نمی‌توانیم سهم شورای امنیت را در این وضعیت نادیده بگیریم. جمهوری اسلامی ایران بایستی از این فضا در چارچوب دیپلماسی و حقوقی بیشتر فعال باشد. ما نباید در دام  اهداف پلید و کثیف صهیونیست‌ها و حامیان آن بیافتیم. رهبر معظم  انقلاب با تدابیر هوشمندانه‌ای که تا به امروز داشتند، رژیم صهیونیستی را ناکام گذاشتند.

    منبع ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *