×
×
جدیدترین‌‌ها

رییس کمیسیون اقتصادی سرمایه گذاری شورای اسلامی شهرمشهد بیان کرد:
بسته بندی های خلاق و نوآورانه بسترسازی برای صادرات موفق است

  • کد نوشته: 108506
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۳
  • در همه نمایشگاه‌ها اگر از هیات‌های اقتصادی و رایزن‌های اقتصادی سفارتخانه‌های خارجی به صورت ویژه دعوت شود می توان از طریق نمایشگاه‌ها  ظرفیت‌های خودمان را به نحو احسن  به بازارهای جهانی معرفی نماییم.
    بسته بندی های خلاق و نوآورانه بسترسازی برای صادرات موفق است

    به گزارش نخست نیوز،رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت های شورای اسلامی شهرمشهد در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته ،سیزدهمین نمایشگاه نوشیدنی هاو دوازدهمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی مشهد گفت: در همه نمایشگاه‌ها اگر از هیات‌های اقتصادی و رایزن‌های اقتصادی سفارتخانه‌های خارجی به صورت ویژه دعوت شود می توان از طریق نمایشگاه‌ها  ظرفیت‌های خودمان را به نحو احسن  به بازارهای جهانی معرفی نماییم.

    ” مجید دبیریان” اظهارداشت:همزمانی برگزاری دو نمایشگاه صنایع چاپ و بسته‌بندی و صنایع غذایی که در واقع  دو صنعت بزرگی است که می‌توانند مکمل هم  باشند،ایده خوب وکارارزشمندی بوده که نمایشگاه بین‌المللی مشهد به آن‌قدام کرده و قطعا آورده خوبی به همراه خواهد داشت.

    وی با اشاره به اینکه حضور هر دو صنعت در کنار هم در یک نمایشگاه می تواند سبب آشنایی تولید کننده‌های مواد غذایی با آخرین تکنولوژی‌ها ، فناوری‌ها و تولیدات نوآورانه شود، بیان داشت: در واقع تولید کنندگان صنعت مواد غذایی می توانند با صنعت چاپ آشنا شوند و از طرف دیگر تولید کننده‌های صنایع چاپ و بسته‌بندی نیز با محصولات نوین و بازار مصرف آشنا خواهند شد .

    دبیریان ادامه داد: اینگونه نمایشگاه ها فرصت ویژه‌ای است که تعداد زیادی از شرکت های مختلف از هردو صنعت گرد هم می آیند و با هم می توانند همکاری های ارزشمندی در حوزه صادرات انجام دهند.

    رییس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر تاکید کرد: به نظر من در این شرایط اقتصادی نکته ای که لازم است به صورت ویژه به آن  بپردازیم معرفی محصولات مان برای صادرات است. این در حالیست که طی بازدیدی که از نمایشگاه در هردو حوزه صنایع  داشتم، ظرفیت صادراتی خوبی هم درحوزه صنایع غذایی و هم در صنایع چاپ و بسته‌بندی مشاهده می شود.

    وی بسته بندی شیک ،مخاطب پسندو نوآورانه را از ریل های توسعه صادرات عنوان کرد وخاطر نشان ساخت : به نظر من  ظرفیت‌های خیلی زیادی در هردو حوزه وجوددارد که باید این ظرفیت‌های بالقوه به بالفعل تبدیل شودودراین صورت می توانیم شاهد تولیدات باکیفیت داخلی باشیم که با همراهی حوزه چاپ و بسته بندی ،مسیرهای موفقیت به ویژه در خارج کشور را با قدرت و سرعت طی می کنند.

    سرور هادیان‌

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *