×
×
جدیدترین‌‌ها

آسیب از جنس دیگر  در نبود VaR به ملوان

  • کد نوشته: 107985
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۳
  • سی ام شهریور هفته پنجم رقابتها ، نقطه توفانی ملوان بندر انزلی در ورزشگاه   سیروس قایقران  در مقابل شمس آذر قزوین بود .
    آسیب از جنس دیگر  در نبود VaR به ملوان

    نخست نیوز، مهرشادعنبری_سعید دقیقی شکل دهنده اصلی  ملوان انزلی تا یک هفته قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر بعنوان سرمربی ملوان بندر انزلی بود  که بعلت عدم تعهدات مالی مدیران باشگاه از ملوان جدا و به تیم سال گذشته خود (شمس آذر )پیوست و در هفته پنجم رقابتها باسر مربیگری شمس آذر مقابل تیمی که خود ساخته بود قرار گرفت.
    در این دیدار تیم ملوان با هدایت مازیار زارع در یک شب بارانی با دو گل دیدنی تیم  سازمان یافته سعید دقیقی  را از میان برداشت  و با مجموع  ده امتیاز در ردیف بالای جدول پیکارها ی لیگ برتر قرار گرفت .

    سرمربی شمس آذر  در لیگ گذشته به لحاظ کاریزمای مربیگری  فوتبال از بهترینها بود اما قاعده های فوتبال هیچگاه بطورمطلق به مربیان  و بازیکنان روی خوش نشان نمی دهد و مربیان  در ایفای نقش به لحاظ زمانی ، مکانی و انتخاب بازیکنان دچار نوسانات سینوسی شده و برای دستیابی به جایگاه والا و سرتیتر قرار گرفتن رسانه های داخلی راههای  دشواری را در پیش رو خواهند داشت .
    تا هفته چهارم  رقابتها مازیار زارع این مربی بومی و خوشنام مردم خونگرم انزلی بعنوان بهترین مربی ماه  از سوی کانون مربیان با ۳۰امتیاز در رتبه نخست قرار گرفته وصیانت از این پوئن ،رسالت و وظیفه زارع  و کلیه ارکان باشگاه ملوان را در دیدارهای پیش رو سخت تر خواهد کرد .
    در دیدار روز جمعه اگر اتفاقی برای یکی از پیشکسوتان ملوان انزلی در جایگاه تماشاچیان که منجر به تأخیر بازی شد نمی افتاد    این امکان وجود داشت تا آن شب  بارانی ملوان گل‌های بیشتری را وارد دروازه حریف نماید  . هرچند نبود VaR هم سبب نادیده گرفتن یک پنالتی مسلم  در نیمه دوم هم شد که شاگردان مازیار زارع از گل سوم باز ماندند  .
    سعید دقیقی در دیدار با ملوان و آشنایی کامل از تک تک بازیکنان نتوانست با تقسیم امتیاز یا برد زمین مسابقه را ترک کند و این نتیجه حاصل حضور دیر هنگام این مربی جوان کشور در تیم شمس آذر بود و انتظار میرود با نقطه نظرات منحصر بفرد و در دست داشتن ابزارهای جویای نام در ادامه مسابقات بتواند  به دستاوردهایی در شأن استان قزوین دست یابد .

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *