×
×
جدیدترین‌‌ها

ریشخند اعراب به قدرت دوم فوتبال آسیا

  • کد نوشته: 107372
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۳
  • رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی عربی از حضور نمایندگان خود ، در ایران برای دیدارهای لیگ نخبگان ابراز نگرانی کردند.
    ریشخند اعراب به قدرت دوم فوتبال آسیا

    نخست نیوز – به همین منظور با تصویری از زمین چمن ورزشگاه  فولاد شهر اصفهان در دیدار ایران و قرقیزستان  و ارسال تحقیر آمیز آن در میان کاربران عربی ، کل فوتبال  و مدیران ورزشی را به چالش کشیدند .
    به همین منظور بن سلمان ولیعهد و نخست وزیر عربستان با کمال جسارت اعلام کرد برای حفظ و آبروی خاورمیانه حاضرم برای ایران  استادیوم رایگان بسازم .
    اگر گفته های بن سلمان را ناشنیده بنگاریم و خود به قضاوت بنشینیم بوضوح پی خواهیم برد که به لحاظ سخت افزاری از مالکیت ورزشگاه‌های مدرن که قابلیت برگزاری مسابقات بین المللی را داشته باشند محروم هستیم .
    علیرغم حضور شرکت تجهیز در حفظ و نگهداری ورزشگاهها ، آنطور که از عملکرد آنها در افکار عمومی متبادرمی شود . تخصیص بودجه به این شرکت نشانگر  دور ریختن سرمایه های ملی کشور بوده و بس ،و همچنین  بیانگر این است که  وزارت ورزش در گذشته  نسبت به زیر ساختها مرتکب قصور شده و پیش بینی امروز را نکرده که کل ورزشگاه‌های ایران مورد تمسخر  کشورهای عربی واقع شده اند  .
    در رزومه دکتر احمد دنیا مالی در طول مدیریت شان مملو  از اجرای پروژه های ساختمانی (راه سازی ، تونل ،و برج های متفاوت) در کشور دیده می شود  و انتخاب ایشان مصادف شده با هجمه کاربران شبکه های عربی که خوشایند ملت و وزارت ورزش نبوده و باید بعنوان یک  فرصت به آن نگاه کرد  و چاره ای اندیشید  .
    با علم به اینکه اجرای پروژه های بزرگ استادیوم های ورزشی  زمان بر بوده و وزیر ورزش پاسخگوی رفتار و عملکرد وزرای گذشته نیست ، اما در یک تدابیر  جهادی و سپردن بترتیب ورزشگاه‌های آزادی ، شیرودی ، وتختی همزمان به چند پیمانکار  داخلی و یا ترجیحا خارجی با قید فوریت  نسبت به بافت و تغییرات این ورزشگاهها در تهران بزرگ ( ویترین ورزشگاههای ایران ) برنامه ریزی و اقدام نمایید .
    جناب دکتر دنیا مالی ،  باید خاطر نشان کرد فوتبال ایران  همیشه قدرت اول تا سوم آسیابوده  و در رنکینگ آسیا  بعد از ژاپن در جایگاه دوم قرار گرفته و نداشتن ورزشگاه مدرن با این جایگاه خوشایند فدراسیون فوتبال نیست و این هجمه های وارده از سوی اعراب زمینه افسردگی و به انزوا کشیدن این ابزار نشاط آور  ورزش  را بهمراه خواهد داشت
    . جناب وزیر ،نگاه   ورزشکاران حرفه ای در این برهه به دستان توانمند  شماست که آیا بخواهید جایگاه واقعی ورزش فوتبال ایران را در آسیا حفظ نمایید یا خیر. ؟
    مهرشاد عنبری 

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *