×
×
جدیدترین‌‌ها

کسب رتبه اول آموزش وپرورش استثنائی

  • کد نوشته: 107270
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۳
  • کسب رتبه اول اداره آموزش وپرورش استثنایی استان خراسان رضوی درارزیابی سالیانه ادارات آموزش وپرورش استثنایی کشور.
    کسب رتبه اول آموزش وپرورش استثنائی

    به گزارش نخست نیوز در گردهمایی روسای ادارات آموزش و پرورش استثنایی و طی اهدای تقدیرنامه ای توسط حجت الله الماسی معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی توانست مقام برتر ادارات را در ارزیابی تخصصی سالیانه سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور کسب نماید.

    در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: وجدان آگاه همواره ستایشگر انسانهای فرهیخته ای است که با احساس مسئولیت و تعهد به تربیت نسل نو همت گماشته و درتربیت انسانهای مومن و متخلق به اخلاق اسلامی تلاش می کنند ، بی شک سعی و تلاش مجدانه شما درآموزش و پرورش دانش آموزان با نیازهای ویژه مصداق بارزی از این تعهد است.

    جواد روحانی رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی ضمن تبریک بابت رتبه کسب شده، از زحمات تمامی همکاران دلسوز و فداکار آموزش و پرورش استثنایی در سراسر استان تقدیر و تشکر کرد.

    گفتنی است : در بین ادارات آموزش و پرورش استثنایی سراسر کشور، هشت استان به عنوان استان برتر در ارزیابی عملکرد سالانه ادارات آموزش وپرورش استثنایی براساس شاخص های آموزش وپرورش استثنایی کشور شناخته شدند و اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی در بین هشت استان، حائز رتبه اول شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *