×
×
جدیدترین‌‌ها

آمادگی کامل مشهد برای میزبانی از زائران حضرت رضا (ع)

  • کد نوشته: 106359
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۳
  •  رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی زیارت و گردشگری و رسانه شورای شهر مشهد، گفت: هویت اصلی شهر مشهد با بخش زیارت گره خورده و در این ایام، مدیریت شهری و تمامی دستگاه‌های مربوطه خود را برای پذیرایی از سیل عظیم زائران آماده کرده‌اند.
    آمادگی کامل مشهد برای میزبانی از زائران حضرت رضا (ع)

    به گزارش نخست نیوز – حجت‌الاسلام حسن منصوریان در حاشیه بازدید از مواکب و خدمت رسانی به زائران اظهار داشت: هویت اصلی شهر مشهد با بخش زیارت گره خورده و در این ایام، مدیریت شهری و تمامی دستگاه‌های مربوطه خود را برای پذیرایی از سیل عظیم زائران آماده کرده‌اند.

    وی با اشاره به نیازهای خاص زائران، از جمله لزوم تأمین زیارت ارزان و امنیت لازم، تأکید کرد: مدیریت شهری با هماهنگی بخش‌های مختلف، شامل مواکب، حلقه‌های مردمی، موسسات، جمعیت‌های خدمت‌گزار و هیئت‌ها، به میدان آمده است. حجت‌الاسلام منصوریان افزود: دستگاه‌های حمل و نقل و دیگر بخش‌های مرتبط نیز به جهت تسهیل خدمات‌رسانی در این ایام در حال فعالیت هستند.

    رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی زیارت و گردشگری و رسانه شورای شهر مشهد بر ترویج فرهنگ میزبانی در مشهد تأکید کرد و به پیشینه تاریخی این شهر در میزبانی از زائران اشاره نمود. وی گفت: مردم مشهد از دوران‌های گذشته، خود را در میزبانی از زائران امام زمان (عج) وقف کرده بودند و حتی در زمان‌هایی که دستگاه‌های اجرایی کمتر بودند، مردم با تمام توان به خدمت‌رسانی می‌پرداختند.

    حجت‌الاسلام منصوریان تأکید کرد: برای تأمین نیازهای زیرساختی و مجوزهای لازم، دستگاه‌های اجرایی باید وارد عمل شوند و در این زمینه کمک کنند، در حالی که مردم خود باید در عمل به میزبانی و خدمت‌رسانی فعال باشند. رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی زیارت و گردشگری و رسانه شورای شهر مشهد در پایان از تمام عزیزانی که به ایجاد زیرساخت‌ها و برپایی موکب‌ها برای خدمت به زائران کمک کرده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

    سیده بهجت موسوی مقدم

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *