×
×
جدیدترین‌‌ها

افتتاح استودیو برهان درمشهد

  • کد نوشته: 105111
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
  • استودیو صدا و تصویر «برهان» در مجمع نکو داشت غدیر افتتاح شد.
    افتتاح استودیو برهان درمشهد

    به گزارش نخست نیوز  – حسین فلاح مدیر مجمع نکوداشت غدیر با اشاره به اینکه فرهنگ زیربنای توسعه است، عنوان کرد: غدیر، حلقه اتصال نبوت، امامت و ولایت است و ظرفیت پاسخگویی به تمام نیازهای بشری را دارد. وی افزود: از هر منظری به واقعه غدیر بنگریم نقطه اتصال همه مکاتب بوده و مختص عالم خلقت است و ما تکلیف داریم که غدیر را در جامعه و شهر اسلامی بیش از گذشته پاس بداریم و نشر دهیم.

    فلاح بیان کرد: در خطبه غدیر، پیامبر گرامی اسلام می فرماید بالاترین معروف تبلیغ ولایت حضرت علی (ع) است و از این جهت تکلیف سنگینی بر عهده ما قرار دارد. به گفته وی استودیو برهان، فرصت مناسبی برای تبیین و تبلیغ واقعه غدیر است و باید با تهیه محتوای مناسب برای ترویج فرهنگ غدیر بهترین فرصت را برای تبیین اهمیت این روز بزرگ بوجودآورد.

    فلاح یادآور شد: غدیر حلقه اتصال نبوت با ولایت و امامت است و از این رو تلاش می‌کنیم تا در برنامه ریزی برای بزرگداشت این ایام خطبه غدیر را به مردم معرفی کنیم و در کنار بیان اتفاقاتی که در این روز رخ داد نقش و تاثیر آن را در آینده جامعه به نمایش بگذاریم. مدیر مجمع نکو داشت غدیر تصریح کرد : غدیر یک فرآیند بود و اکنون یک خطبه غدیر از زبان امام علی(ع) و یک خطبه دیگر از زبان امام رضا(ع) در اختیار ما است که می‌توانیم با مطالعه آن به معارف والایی از غدیر دست پیدا کنیم.

    گفتنی است : در این استودیو امکان ضبط برنامه های آموزشی، ضبط تله تئاتر، برنامه های رادیویی و برنامه‌های تلویزیونی فراهم شده ،همچنین این مراسم با حضور مجتبی محمودی مدیرکل سازمان اسناد و کتابخانه ملی شرق کشور و رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی،رضا سلیمان نوری رییس هیات مدیره انجمن گردشگری چهارباغ خراسان، عبدالله ابراهیمی مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و اصحاب رسانه، استودیو صدا و تصویر «برهان» موسسه فرهنگی و هنری مجمع نکو داشت غدیرافتتاح شد.

    سیده بهجت موسوی مقدم

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *