×
×
جدیدترین‌‌ها

زنجیره تامین کالا صنعت پتروشیمی کشور،
مشهد مقدس میزبان سومین رویداد انجمن خبرگی

  • کد نوشته: 104830
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با اشاره به این که مشهد مقدس سومین رویداد صنعت پتروشیمی کشور را برگزار کرد گفت: این همایش به مدت ۳روز در مشهد با هدف انتقال تبادل تجربیات ۲۱شرکت و بررسی موضوعاتی نظیر وندورلیست مشترک، شاخص‌های ارزیابی یکسان، حوزه ساخت داخل، خودکفایی، تامین‌کننده داخلی و مهندسی معکوس پرداخته شد.
    مشهد مقدس میزبان سومین رویداد انجمن خبرگی

    به گزارش نخست نیوز: مجید خروشی-علی اسماعیلی تصریح کرد: با توجه به اینکه این پارک مرکز انرژی کشور در حوزه های نفت، گاز و پتروشیمی شناخته شده و ظرفیت بسیار خوبی در کشور ایجاد کرده است، برگزاری این نشست امکان بسیار خوبی برای معرفی شرکت های پارک فراهم می‌کند.

    وی با اشاره به اینکه در حاشیه این رویداد نشست های رو در رو (B۲B) بین فناوران و مدیران شرکت های پتروشیمی برگزار می شود، افزود: بیش از ۵۰ نفر از مدیران شرکت در طول مدت سه روزه برگزاری این رویداد، ضمن آشنایی با توانمندی های شرکت های دیگر، می‌توانند نیازهای خود را نیز با فناوران مطرح کنند.

    رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی ادامه داد: در این مدت دوره های تخصصی مربوط به موضوع زنجیره تامین کالای صنعت پتروشیمی در این رویداد بزرگ، برگزار می‌شود تا در نهایت به ایجاد بازار جدیدی برای شرکت های فناوری و دانش بنیان پارک علم و فناوری خراسان رضوی منجر شود.

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *