×
×
جدیدترین‌‌ها

نتایج سیستم استعداد یابی ناکارآمد باشگاه سایپا

  • کد نوشته: 104295
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
  • در هفته های آغازین مسابقات آسیا ویژن ، تمام تیمهای پایه سایپا روند قابل قبولی را در پیش نگرفته اند و  فاصله آنها با تیمهای حاضر در جدول رقابت‌ها نشان از عدم برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت است . که با این نتایج متاسفانه  منجر به اتفاقات پیش بینی نشده خواهد شد.
    نتایج سیستم استعداد یابی ناکارآمد باشگاه سایپا

    به گزارش نخست نیوز، مهرشاد عنبری_هر چند باشگاه سایپا در یک اقدام منحصر بفرد برای قدرت بخشیدن به تمام کادر تیمهای پایه ، اقدام به استخدام مدیر فنی و مشاور فنی نموده است ، تا در امور فنی و حاشیه ها دقت نظر بیشتری داشته باشد .

    شاید این اقدام از منظر بعضی از اصحاب فوتبال کاملا بجا و شایسته بوده اما نکته مهم اینکه این استخدامها می بایست قبل از آغاز مسابقات و در ایام تست گیری انجام می شد و اکنون حکایت ،نوش دارو بعد از مرگ سهراب تلقی می شود .

    صراحتا می توان اعلام کرد با بضاعت موجود تا نیم فصل دوم هیچ پلنی برای تقویت تیمها کاربردی نیست . مگر اینکه از عالم غیب دوایی برسد .

    *آزموده را آزمودن خطاست* .

    دو فصل تمام ،مدیر آکادمی حال حاضر باشگاه نتوانسته جایگاه فوتبال پایه های سایپا را به نزدیکی جایگاه  سال ۱۴۰۰ (بیاتی نیا )برساند .

    دلیل این امربرای بسیاری از شهروندان فوتبال   کاملا مشهود است .

    اخراج مربی دروازه بانها به جهت عدم پذیرش نفرات معرفی شده !!!، عدم ارتباط مناسب با مربیان و سرپرستان تیم های پایه ، عدم حضور در ایام آزمونها ، نداشتن برنامه های انگیزشی وفن بیان، فاقد قدرت تفسیر و تحلیل  برای مربیان و بازیکنان در شرایط بحرانی و دلایل دیگری که از حوصله این یادداشت خارج است.

    برای پوشش ضعف های مدیر آکادمی لازم بود  ،استخدام کارشناسان وقت، حسین رحمانی  مدیر فنی و مصطفی قنبرپور مشاور فنی تیم های پایه ، زودتر انجام می شد .

    در حال حاضر بایداقرار کرد با  استعدادهای موجود پایه ها، الکس فرگوسن هم نمی تواند در تقویت تیمها تاثیر گذار باشد .

    هرچند عدم توانایی مدیر آکادمی بارها به سمع و نظر دکتر محمدی رسیده بود اما محمدی شنیده ها را بر پایه بغض و کینه بدخواهان تصور میکرد.

    خوشبختانه حکایت ها و گفته های  ناشنیده در کوتاه ترین زمان توانایی مدیر آکادمی این باشگاه را آشکار  کرد .

    دنیای  به اصطلاح حرفه ای فوتبال ایران ،  ابزارهای لازم خود را فرا می خواند  در روزگاری که افراد توانمند ، صاحب سبک، تحصیلکرده بیرون گود نظاره گر باشند. پیش بینی سیر ارتجاعی دور از دسترس نیست  .

    تا زمانیکه  بعضی ها با یدک کشیدن پیشکسوت با گره و محدودیت های فکری و بدون استراتژی و دستاویزهای دیگر  وارد مستطیل سبز شوند ، امیدی به ساختار فوتبال پایه ها وجود نخواهد داشت . مگر اینکه اتفاق دیگری دربعضی از باشگاهها رقم بخورد ..

    آوردگاه المپیک و عدم نتیجه گیری تیم های شرکت کننده گواه زنده ای است که مدیران ارشد باشگاهها باید پاسخ دهند .

    جلوی ضرر را از هر جا بگیرید منفعت است.

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *