×
×
جدیدترین‌‌ها

پست های یکبار مصرف در باشگاه سایپا

  • کد نوشته: 103954
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
  • مهرداد سراجی یکی از مدیران ناکار آمد باشگاه سایپا در طول چند سال اخیر به دلیل سقوط تیم بزرگسالان به لیگ یک شناخته شد .  بازگشت این تیم  به لیگ برتر با تنش های موجود فوتبال برای ابراهیم صادقی  دشواری هایی را بهمراه  خواهد داشت  .
    پست های یکبار مصرف در باشگاه سایپا

    نخست نیوز – ناگفته نماند درسال ۱۴۰۰ سقوط تیم به لیگ یک ، از توجه و خدمات  سراجی به تیمهای پایه نباید بی تفاوت گذشت  .
    با انتخاب بجا و شایسته محسن بیاتی نیا بخش اعظم ناکارآمدی خود را با قهرمانی‌ تیم های پایه  پوشش داد .اما چون ویترین کلیه باشگاهها را تیم های بزرگسالان شکل می دهند به همین دلیل با سقوط بزرگسالان به لیگ یک ،قهرمانی های سه تیم از چهار تیم درآسیا ویژن تهران نادیده گرفته  شد .
    مهمتر اینکه با کنار گذاردن سراجی و همراهانشان ،تمام  استعدادهایی  که در تیمهای پایه کشف شده بودند از دید  مدیر آکادمی بعداز بیاتی نیا مغفول واقع شده و جذب باشگاه بزرگ دیگر شدند . که به عقیده کارشناسان امر، خسارت دیگری به باشگاه تحمیل شد .
    اینک باشگاه بعلت نا کار آمدی مدیر آکادمی وقت با پست های مجعول  بترتیب ، مدیر فنی و مشاور پایه ها  ،درصدد پوشش ضعف مدیر آکادمی بر آمده است . غافل از اینکه هزینه های پرداختی  این پست ها باید با عرق جبین کارگران تامین شود.
    اتفاق نادری که در آغاز مسابقات رخ داده و مسئول آکادمی باید پاسخگو باشند  عدم دریافت کارت بازیکنان و جریمه نقدی از سوی هیات فوتبال به باشگاه  بوده که باید عوامل اصلی شناسایی و برخورد شود  .
    «آفتابه لگن هفت دست شام  و نهار هیچی»
    پست هایی که  در سال ۱۴۰۳ در پایه های  سایپا دسته بندی  شده در کل باشگاهها کشور  بی نظیر  بوده است . و باید پرسش شود آیا  با  تقسیم پست های ساختگی،  تضمینی برای قهرمانی یکی از چهار تیم حاضر پایه ها وجود خواهد داشت ؟ .
    تفسیر متفاوتی از اینگونه انتصاب‌ها در باشگاه نزد افکار عمومی ایجاد شده است .
    «خرج که از کیسه میهمان بود حاتم طایی شدن آسان بود ».
    دکتر محمدی علیرغم اینکه از مستطیل سبز به جایگاه مدیریت باشگاه رسیده در مرحله ضریب  آزمون و خطا قرار گرفته  ، که  باید عنوان کرد در اینگونه انتخاب و انتصاب ها دچار لغزش استراتژیکی  شده .و  پیش بینی اوضاع و احوال آینده را ننموده است . و به تعبیر بسیاری، حق الناس می کند  .
    باید به جناب دکتر محمدی یادآور شد اولین گام و تجربه مدیریت خود را ناشیانه برداشته است  و با این رفتار باید  ایشان را در زمره  مدیران هزینه معرفی کرد  .
    با این سیاست باشگاه  و عدم نتیجه گیری ،تفکر  ظهور و ،ورود  افراد تحصیلکرده و ورزشی برای صدارتهای بعدی در همه باشگاهها تا آینده ای نامعلوم ،در هاله ای از ابهام قرار  خواهدگرفت    .
    با حضور محمدی   ،مخاطبان ورزش  سایپا بدنبال رنسانس در همه بخش های باشگاه  بودند ، اما با انتخاب بعضی ها  در  پوزیشن های یکبار مصرف تمام امیدهای افکار عمومی را  به بادیه حواله کرد  .
    پیش بینی نتایج پایه های  باشگاه با این دست فرمان و اینگونه انتصابها برای اهل فن کار بسیار ساده ایست . مگر اینکه اتفاق دیگری رقم .
    مهرشاد عنبری

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *