×
×
جدیدترین‌‌ها

ریزودرشت از فوتبال خراسان ،
شکست فرش آرا در هفته سوم 

  • کد نوشته: 103894
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳
  • در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ،فرش آرا نماینده مشهد در سالن شهید بهشتی برابر سن ایچ ساوه 3بر صفر مغلوب شد.
    شکست فرش آرا در هفته سوم 

    به گزارش نخست نیوز، بهنام بهروز_ این شکست در حالی رقم خورد که آن‌ها فصل قبل هم نیز همین سالن بازی خانگی را به تیم شهر ساوه با نتیجه 3بر1 وا‌گذار کرده بودند تا به‌نوعی این حریف برایشان گربه سیاه باشد.ازنکات منفی این بازی ،گرمای شدید هوا و تهویه نامطبوع سالن بود که نه‌تنها بازیکنان و کادر فنی، بلکه هواداران حاضر در سالن را هم کلافه کرده بود.به‌راستی چرا مشهد نباید یک سالن با حداقل استانداردها داشته باشد و چه کسی باید در این زمینه پاسخگو باشد؟

    در شروع این مسابقه نیز هواداران حاضر در سالن با شعار »اسعدی، روحت شاد« یاد و خاطره این بازیکن تازه درگذشته مشهدی را زنده کردند. بازیکنان تیم سن ایچ هم که علی اسعدی فصل قبل برایشان بازی می‌کرد، در ابتدای بازی پیراهنی با تصویر این بازیکن مشهدی را کنار زمین آوردند و با آن عکس یادگاری گرفتند.

    فرش آرا در پایان هفته سوم با یک امتیاز در جایگاه یکی مانده به آخر جدول قرار دارد .

    دومشهدی در جنوب

    هافبک مشهدی فصل گذشته تیم نساجی مازندران به تیم استقلال خوزستان پیوست. اسماعیل بابایی که فصل خوبی را در نساجی سپری کرد و با این تیم شمالی در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت، حالا از شمال به جنوب رفته است تا در فصل آینده لیگ برتر پیراهن آبی پوشان جنوبی را به تن کند. پیش از اسماعیل بابایی نیز سجاد دانایی، دیگر بازیکن مشهدی، هفته گذشته از تیم خیبر خرم‌آباد به استقلال خوزستان پیوست.

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *