×
×
جدیدترین‌‌ها

شهرداری مشهد پیشتاز در ساماندهی مشاغل شهری

  • کد نوشته: 103345
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۳
  • معاون فنی و اجرایی و رئیس اداره برنامه ریزی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری رشت از سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد بازدید و با مجموعه اقدامات انجام شده، آشنا شدند.

    نخست نیوز – بر اساس این گزارش در نشستی که با حضور معاون و مدیران سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی مشهد برگزار شداقدامات انجام شده دراین سازمان تشریح شد.

    صمصام در حاشیه این بازدید بیان کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری مشهد در اجرای پروژه‌های ساماندهی مشاغل پیشتاز است و بسیاری از فعالیت‌ها و اقدامات این سازمان طی بازدیدهای صورت گرفته، مشهود بود.

    وی در ادامه افزود: در این بازدید ضمن استفاده از تجربیات مدیران سازمان ساماندهی مشاغل مشهد در خصوص ساماندهی مشاغل و عرضه مورد توجه و قابل الگو برداری است.

    معاون فنی و اجرایی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری رشت تصریح کرد: ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در شهر مقدس مشهد از جمله : ساماندهی مشاغل غیر رسمی با ایجاد بازارهای سیار(دستفروشان) و ایستکارهای ساماندهی کارگران ساختمانی، تجربه ارزنده‌ای بود که در این بازدید صورت پذیرفت.

     مجید خروشی

    <div id="mediaad-g3v2q"></div> <div id="mediaad-jrNj"></div>

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *