×
×
جدیدترین‌‌ها

10میلیارد تومان تخفیف ماهانه در فروشگاه های شهرما

  • کد نوشته: 102538
  • تیر 24, 1403
  • مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: هر فروشگاه شهرما ۱۰ میلیارد تومان تخفیفات ماهانه بر روی محصولات اعمال می کند.
    10میلیارد تومان تخفیف ماهانه در فروشگاه های شهرما

    به گزارش نخست نیوز – حسن کلیدری در نشست میزان رضایت مشتریان از فروشگاه های شهرما و بررسی ارزیابی شهروندان از این فروشگاه ها که با حضور معاون فرماندار،مدیر کل خلاقیت شهرداری و اساتید دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه به تغییر رویکرد فروشگاه های شهرما مبنی بر خدماتی شدن طی یکسال اخیر، دفتر خلاقیت و نوآوری با همکاری دانشگاه اقدام به برگزاری نظرسنجی کرده است. وی افزود: براساس تحلیل داده ها، بیش از ۸۵ درصد مصاحبه شدگان از رویکرد خدماتی فروشگاه ها رضایت داشتند و فروشگاه ها نیز شاهد رشد چند برابری فروش و تعداد مشتری شدند.

    مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد با اشاره به اجرای پایلوت این طرح در مشهد و تسریع آن به سایر کلانشهرها در آینده، بیان کرد: در مجموع هر فروشگاه ۱۰ میلیارد تومان تخفیفات ماهانه بر روی محصولات اعمال می کند. کلیدری در خصوص رویکرد خدماتی فروشگاه های شهرماخاطرنشان کرد: براساس قرارداد فی مابین شهرداری و بهره برداران، فروشگاه ها موظف هستند بین ۶ تا ۲۵ درصد تخفیف سالانه را براساس نوع کالا بر روی محصولات اعمال کنند ضمن اینکه تخفیفات در مناسبت های خاص همچون شب یلدا، عید نوروز و … به ۴۵ درصد نیز می رسد. در پایان نشست از مدیران و ناظران برتر فروشگاه های شهرما تقدیر بعمل آمد و از کتاب نظرسنجی فروشگاه ها رونمایی شد.

    مجید خروشی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *