×
×
جدیدترین‌‌ها

نشست خبری سنجش سبک زندگی ایرانیان برگزار شد

  • کد نوشته: 102535
  • تیر 24, 1403
  •  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: نشست علمی سبک زندگی ایرانیان ثمره یک پژوهش است و نتایجی کاربردی خواهد داشت.
    نشست خبری سنجش سبک زندگی ایرانیان برگزار شد

    به گزارش نخست نیوز  – محمد حسین‌زاده در نشست خبری طرح ملی پژوهشی سنجش سبک زندگی ایرانیان درمشهد اظهار کرد: ماهیت علمی نشست آن را متمایز با سایر نشست‌هایی می‌کند که مسؤولان تنها به ارائه گزارش اکتفا می‌کنند.

    وی افزود : نشست علمی سبک زندگی ایرانیان» ثمره یک پژوهش است بنابراین پژوهشگران درباره سبک زندگی فعلی در ایران ارائه نظر خواهند کرد و ثمره میدانی آن به کل کشور بازمی‌گردد، اما آثار این پژوهش گستره استانی هم خواهد داشت. حسین زاده درادامه خاطرنشان کرد: برگزاری این نشست پژوهشی در مشهد را به فال نیک می‌گیریم و امید است برگزاری این‌گونه مباحث ملی و علمی در استان گامی در جهت اجرای عدالت علمی و پژوهشی و فرهنگی باشد همچنین عوامل متعددی بر سبک زندگی تمام مردم اثرگذار است و سبک زندگی به‌گونه‌ای است که هم سهل و هم پیچیده بوده است.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به اهداف برگزاری این نشست اشاره کرد وتاکیدداشت : نتایج این پژوهش می‌تواند کاربردی باشد، اما مهم‌تر آن است که رهیافت‌های این پژوهش علمی برای مدیران فرهنگی مورد استفاده قرار گیرد.

    سیده بهجت موسوی مقدم

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *