×
×
جدیدترین‌‌ها

رویداد ملی ایراندخت، فرصتی برای کارآفرین شدن

  • کد نوشته: 100644
  • خرداد 27, 1403
  • رویداد ، رویداد توانمندسازی و مهارت آموزی "ایراندخت" به میزبانی تک در روز چهارشنبه 23 خرداد ماه در سالن همایش مهندسی دانشگاه فردوسی برگزار شد.
    رویداد ملی ایراندخت، فرصتی برای کارآفرین شدن

    نخست نیوز، این رویداد ، ویژه دانشجویان ، مشاوران و فعالان عرصه زنان، بانوان علاقه مند به کارآفرینی و اشتغال است که با هدف آشنایی بانوان با مشاغل مختلف، ارائه تجربیات کارآفرینی، آشنایی با الزامات و مهارت‌های لازم در راه‌اندازی کسب و کار، ایجاد فرصت جذب نیروهای توانمند و مستعد و ایجاد فرصت معرفی کسب و کارهای موفق بانوان برگزار شده است.
    درابتدای برنامه سیدعبدالکریم سجادی ، رییس بنیاد نخبگان خراسان رضوی در خصوص هدف و ضرورت برگزاری رویداد صحبت کردند ودر ادامه افزودند: این رویداد در راستای توسعه و ارتقای سطح آگاهی جامعه در حوزه نقش کارآفرینی زنان برگزار شده است و در انتها سهم این رویداد را در توسعه اقتصادی موثر دانستند.


    در این رویداد از چهره های شاخص و موثرکارآفرین خراسانی همچون خانم دکتر حق جوی، خانم مهندس خوش نسب، خانم مهندس زراعتی ، خانم مهندس امامدادی ، خانم مهندس سنوئی و خانم مهندس حاجی آبادی دعوت به عمل آمده بود تا در خصوص تجربه کارآفرینی و شغلی خود صحبت کنند.
    شرکت کنندگان دراین رویداد، برای ایجاد فرصت معرفی کسب و کارهای خود، به انگیزه مندی بیشتر و تشکیل شبکه ارتباطی با دیگر بانوان موفق نیازدارند تا بتواند علاوه بر نیل به اهداف ذکر شده حضور درکنار سایر بانوان موفق را تجربه کنند و در جهت کسب سایر مهارت های ضروری موفقیت بانوان، گام بردارند. به همین دلیل در همین راستا شرکت کنندگان با مشاغل و با مسیر موفقیت، بانوان کارآفرین آشنا شدند و در کارگاه های آموزشی کاربردی و کلینیک مشاوره شرکت کردند.

    خبرنگار، نیلوفر ذوالفقاری

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *