×
×
جدیدترین‌‌ها

ریزودرشت از فوتبال مشهد ،
کار سخت نمایندگان خراسان

  • کد نوشته: 100477
  • خرداد 24, 1403
  • در رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ دسته سوم فوتبال کشور ،نمایندگان مشهد فقط دو امتیاز به‌دست آوردند. بدین ترتیب‌ هفته شانزدهم برای مشهدی‌ها با ناکامی به پایان رسید تا فوتبال مشهد هفته‌به‌هفته امیدهایش برای صعود به لیگ دست‌دوم  کمتر شود.
    کار سخت نمایندگان خراسان

    نخست نیوز، بهنام بهروز_در این هفته شاگردان شهاب‌ یاراحمدی ،توانستند عقاب تهران،صدرنشین مسابقات را در خانه متوقف کنند. تساوی بدون گل شریعت نوین دومین امتیاز فصل این تیم را به همراه داشت. این تساوی فرصت خوبی برای دو تیم مشهدی دیگر این جدول به وجود آورد تا  خودشان را به بالای جدول و منطقه صعود نزدیک‌ کنند؛ فرصتی که البته  از آن استفاده نکردند!

    تیم فوتبال شادکام ، با سرمربی جدیدش سیروس سنگچولی که جایگزین علیرضا نیک‌بخت واحدی شده، مقابل آسمان گلستان که هفته پیش 3بر1 مغلوب آرامش شده بود، به نتیجه‌ای بهتر از تساوی 1بر1 دست نیافت. تیم فوتبال آرامش مشهد، نیز این هفته برابر مهر خلیج تهران 6بر1 شکست خوردند! شکستی باورنکردنی که این تیم را تا پله هشتم جدول پایین برد و حالا مردان مشهدی فقط یک پله تا سقوط فاصله‌دارند.

    استمداد پیشکسوتان برای نجات فوتبال

    با تأیید مدیریتی 9نامزد جدید انتخابات هیات فوتبال استان از میان یازده نامزد ثبت‌نامی برای احراز صلاحیت از دستگاه‌های ذی‌ربط، کانون پیشکسوتان فوتبال خراسان‌رضوی با انتشار بیانیه‌ای خطاب به دست‌اندرکاران ورزش کشور و شهر، خواستار توقف این روند شد. در این بیانیه که به امضای جمعی از پیشکسوتان رسیده است، از وزیر ورزش‌وجوانان گرفته تا فرماندار، مدیرکل ورزش‌وجوانان، مدیرکل بازرسی استان و حتی دست‌اندرکاران کنونی هیات فوتبال خطاب قرارگرفته‌اند که در بخش‌هایی تند وتیزهم شده است.

    در این بیانیه ابتدا از موضع‌گیری وزیر ورزش‌وجوانان درباره قانونی بودن ثبت‌نام مجدد انتخابات هیات فوتبال انتقاد شده است. در بخش دیگری از این بیانیه مدیرکل بازرسی استان خطاب قرارگرفته و چنین آمده: « نامه‌ بازرسی مبنی بر غیرقانونی بودن ثبت‌نام مجدد در انتخابات هیات فوتبال استان ،باعث شد هیچ‌یک از کاندیداهای قبلی ثبت‌نام نکنند و بسیاری از واجدین شرایط نیز گام پیش ننهند و راضی و مطمین به برگزاری انتخابات با همان نفرات از پیش ‌تعیین‌شده باشند. » پیشکسوتان همچنین در این بیانیه از فرماندار مشهد هم مطالباتی داشته و ازوی خواسته‌اند: «تا دیر نشده ، حداقل در جهت ایجاد آرامش و اهتمام برای زمینه‌سازی مشارکت حداکثری جامعه بزرگ فوتبال و ورزش استان در این انتخابات، فکری بکنید و اجازه ندهید مردم بیش از این نسبت به متولیان امر دل‌زده و مأیوس گردند!» در این بیانیه از مدیرکل ورزش‌وجوانان استان هم خواسته‌شده تا به مسیری که آغاز کرده است، ادامه دهد و در این ماجرا همچنان پیگیر حقوق جامعه فوتبال باشد.

     

    سقوط خوشه طلایی و ناصحی از لیگ‌یک

    هفته سی‌وسوم رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتبال کشور در حالی به پایان رسید که رضا ناصحی، سرمربی مشهدی، همراه با تیم خوشه طلایی ساوه به لیگ دسته ‌دوم سقوط کرد. خوشه طلایی در حالی لیگ دویی شد که پیش‌تر گفته می‌شد مشهد امتیاز این تیم را برای فصل آینده خریده است و خوشه طلایی از سال آینده از مشهد در رقابت‌ها حاضر خواهد بود. البته ناصحی فقط سه بازی آخر  هدایت این تیم را بر عهده داشت و دو پیروزی نیز به دست آورد، اما  برابر داماش 3بر0 بازنده شد تا به لیگ پایین‌تر سقوط کند. این که چرا این تیم به مشهد آمد و چقدر برای آن هزینه شد ،سوالی است که کمیسیون ورزش شورای شهر مشهد باید به آن پاسخ دهد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *