×
×
جدیدترین‌‌ها

مهاجری از خیبر خرم‌آباد می‌رود؟!

  • کد نوشته: 100474
  • خرداد 24, 1403
  • محمدرضا مهاجری مربی موفق خراسان رضوی در تیم‌های بزرگی مربی‌گری کرد و بارها تیم‌هایی غیر مطرح کشور را از دسته یک به لیگ برتر آورد .
    مهاجری از خیبر خرم‌آباد می‌رود؟!

    نخست نیوز، مجید خروشی_مربی بی‌ادعا بار دیگر افتخارآفرین ظاهر شد و توانست تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد را لیگ برتری کند. رضا مهاجری گرچه امسال با خیبر خرم‌آباد 7 باخت را در کارنامه‌اش ثبت کرد، اما از حیث تعداد گل‌ها و تعداد بردها و دیگر آمار، کارنامه پرباری برای یک تیم صعودکننده بر جای گذاشت.

    این سرمربی باتجربه که قبلا روزگار خوشی در پدیده و شهر خودرو، نساجی، مس کرمان و سیاه‌جامگان گذرانده بود؛ امسال با این عملکرد معلوم نیست در لرستان ماندنی باشد یا خیر؟ گرچه مسعود عبدی، مالک باشگاه خیبر، بلافاصله پس از برد تیمش مقابل داماش اعلام کرد که قرارداد مهاجری با این تیم تمدیدشده، اما مشخصاً آن ادعا بیشتر برای دلگرمی هوادارانی بود که حالا بیش از هرکسی خاطرخواه مهاجری و کادر فنی فعلی هستند.مهاجری تا پایان فصل با این تیم قرارداد داشت. وی بعد از صعود تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد به لیگ برتر ضمن ابراز خوشحالی از این موفقیت نوشت: آن‌چه در مقابل دیدگان خیل بی‌شمار عاشقان خیبر، لرستان و خرم‌آباد رخ داد و نام این خطه و مردمان غیرتمندش را بیش‌ازپیش در تاریخ ایران عزیز حک کرد، هدیه ناچیز من و همکارانم در باشگاه بزرگ خیبر به مردمان لرتبار این سرزمین بود. رکوردهایی که در لیگ آزادگان و فوتبال کشور جابه‌جا شد؛ از صد درصد پیروزی خانگی تا بیشترین امتیاز و بیشترین پیروزی در تاریخ لیگ‌های داخلی و بهترین خط حمله لیگ امسال، همه و همه به یاری خداوند متعال، نگاه ویژه مدیران تیم و حمایت مردم شریف خطه لرستان بود

    برچسب ها مربی بی‌ادعا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *