×
×
جدیدترین‌‌ها

کرامت سازی چرا؟

  • کد نوشته: 99690
  • خرداد 11, 1403
  • طی روزهای گذشته یکی از تراریک تریک ایام انقلاب اسلامی رقم خورد و رییس جمهور کشورمان همراه یک امام جمعه ، یک وزیر، یک استاندار و جهار نفر نظامی که یک نفر پاسدار و سه تن از افسران خلبان هوانیروز بودند در سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسیدند.
    کرامت سازی چرا؟

    نخست نیوز، سعید کوشافر_اگرچه انقلاب ایران طی حدود نیم قرن حیاتش از این دست حوادث دیده وخم به ابرو نیاورده و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند هیچ اختلالی در امور کشور بوجود نیامده ونخواهد امد ، اما بحث امروز سر اختلال در امور کشور نیست که برخی چشم به آن داشتند. بحث وفاداری مردم آزاده ایران عزیر است که درمراسم تشیع وخاکسپاری شهدای خدمت سنگ تمام گذاشتندو با حضور خود نشان دادند قدردان زحمات دولتمردان و خادمان خود درهرکجای این کشور بزرگ هستند.

    مردم ایران بر خلاف بسیاری از سیاست ورزان نشان دادند که مشکلات اقتصادی و معیشتی و صدها مشکل دیگر رد زندگی روزمزه  را درچنین بزنگاههایی تسویه حساب نمیکنند وحتی اگر دل خوشی از عملکرد دولت نداشته باشند، جای نقد سیاستهای وزرای ناکارآمد کنونی را درمراسم خاکسپاری شهدای خدمت نمیدانند.

    درعین حال طی روزهای گذشته برخی افراد وچهره ها اقدام به انتشار نقل قول هایی عجیب و غیرقابل اثبات درباره برخی از درگذشتگان حادثه اخیر کردند که جای بحث و تامل فراوانی دارد.

    مردم ایران نشان دادند که بدون این قبیل کرامت سازی ها ومعصوم نمایی ها هم پشتیبان مسوولان نظام هستند وهرگز پشت آنها را درشرایط حساس خالی نمیکنند و این گونه اظهارات فقط باعث ایجاد وهن در اسلام ومقدسات شیعیان شده و دستمایه بازی کثیف رسانه های معاند و دشمنان خواهد شد.

    اینکه هدف از بیان چنین مظالب سخیفی چیست ، والله اعلم . اما میتوان گفت نتیجه آن چیزی نخواهدشد که بیان کنندگان انتظار دارند.

    نسل جوان کشورمان باسواد، آگاه واهل مطالعه است ، مسایل را خوب میفهمد واز آنچه خرافات میداند دوری میکند، بنابراین شاید بهتر بود بجای مقدس نمایی و کرامت سازی به بیان فضایل اخلاقی ومناقب اجتماعی شهدای خدمت پرداخته میشد.

    برچسب ها کرامت سازی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *