×
×
جدیدترین‌‌ها

ترامپ:
بایدن تحت تاثیر موادمخدر است

  • کد نوشته: 95868
  • فروردین 19, 1403
  • دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که بایدن در طول سخنرانی سالانه خود «به شدت تحت تاثیر مواد مخدر» و بوده و آن را «بدترین خطابی که تا به حال دیده‌ام» عنوان کرد.
    بایدن تحت تاثیر موادمخدر است

    نخست نیوز، ترامپ، رقیب دموکرات خود، جو بایدن را به استفاده از مواد مخدر برای برگزاری مناسب سخنرانی سالانه متهم و تاکید کرد که قبل از هر گونه مناظره احتمالی با بایدن برای انتخابات ریاست جمهوری، باید از او تست گرفته شود.

    دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که بایدن در طول سخنرانی سالانه خود «به شدت تحت تاثیر مواد مخدر» و بوده و آن را «بدترین خطابی که تا به حال دیده‌ام» عنوان کرد.

    او در ادامه به رسوایی سال گذشته اشاره کرد که در آن سرویس مخفی یک بسته کوکائین در کاخ سفید کشف کرد و نشان داد که «احتمالاً به بایدن به نحوی برای عبور از سخنرانی سالانه کمک شده است.»

    ترامپ گفت: «وضعیت سخنرانی را تماشا کردم، او در ابتدا بسیار پرانرژی و خوب بود، اما در پایان به سرعت محو شد، چیزی در آنجا در حال وقوع است.»

    براساس گزارش آرتی، یک بسته پلاستیکی حاوی کوکائین در یک قفسه تلفن در بال غربی کاخ سفید در تاریخ ۲ ژوئیه ۲۰۲۳ کشف شد. پس از آغاز تحقیقات، سرویس مخفی تنها پس از چند هفته پرونده را رها کرد و به این نتیجه رسید که رسیدن به صاحب این مواد تقریبا غیرممکن است. این اقدام خشم منتقدان بایدن را برانگیخت و بسیاری معتقد بودند که کوکائین ممکن است متعلق به پسر رئیس جمهور، هانتر باشد که اعتراف کرده است با سوء مصرف مواد دست و پنجه نرم کرده است.

    کاخ سفید رسما هرگونه دخالت خانواده بایدن در این پرونده را تکذیب کرد و از «تحقیقات کامل» سرویس مخفی تمجید کرد. با این وجود، ترامپ اصرار دارد که بایدن باید قبل از مناظره‌های پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر آزمایش مواد مخدر انجام دهد. این میلیاردر قبلاً از رئیس جمهور خواسته بود تا «هر کجا و هر زمان» با او مناظره کند. بایدن هنوز با هیچ مناظره‌ای با رقیب خود موافقت نکرده است، اما ماه گذشته گفت که این موضوع به «رفتار ترامپ» بستگی دارد.

    منبع فرارو

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *