×
×
جدیدترین‌‌ها

حمایت و همدردی،
دعوت استاندار مشهد از حضورمردم در راهپیمایی روز قدس

  • کد نوشته: 95779
  • فروردین 17, 1403
  • استاندار خراسان رضوی و فرمانده سپاه امام رضا(ع) با صدور اطلاعیه‌ای از مردم ولایتمدار و انقلابی استان خراسان رضوی دعوت کردند تا با حضور یکپارچه و پرشور خود بار دیگر حمایت و همدردی خود با مردم مظلوم فلسطین را به جهانیان اعلام کنند.
    دعوت استاندار مشهد از حضورمردم در راهپیمایی روز قدس

    نخست نیوز،گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، متن پیام یعقوب‌علی نظری به شرح زیر است:

    «”روز قدس، روز قدرت اسلام است.” امام خمینی(ره)

    روز قدس، روز مقاومت مستضعفان عالم علیه مستکبران است. روزی که با حضور همه مسلمانان جهان از چهره کریه صهیونیست کودک‌کش، آمریکای جنایتکار و هم‌پیمانان آنان پرده برداشته می‌شود و پوشالی بودن حمایت از حقوق بشر را به بهترین شکل ممکن به تصویر می‌کشد. به فرموده رهبر معظم انقلاب؛ مسئله‌ فلسطین، مسئله‌ اوّل دنیای اسلام است.

    در حقیقت روز قدس نماد وحدت جهان اسلام و نقطه عزت و کرامت مسلمانان در حمایت از فلسطین است.

    بی‌شک با وضعیت سیاسی جهان به ویژه خاورمیانه و توطئه‌های آمریکا و همدستانش، حضور در راهپیمایی روز قدس ضرورتی دینی و سیاسی است که وحدت مسلمانان را نشان خواهد داد.

    رژیم اشغالگر قدس که سابقه جنایات متعدد وحشیانه در حیات زالوصفتانه خود را دارد، اینک، جری‌تر و گستاخ‌تر از همیشه، بیمارستان‌ها، مهد کودک‌ها و اماکن دیپلماتیک را هدف حملات خود قرار داده و حتی کاروان امدادگران و روزنامه‌نگاران را زیر بمباران‌های مرگبار گرفته است. در دنیای کفر و ظلم فعلی، مسلمانان هیچ راهی جز ایستادگی و مقاومت ندارند، باید به پا خیزند و روز قدس را غنیمت شمارند تا پرچمدار آزادی و مبارزه با استکبار شوند.

    اینجانب در آستانه روز جهانی قدس، ضمن محکوم نمودن جنایات اشغالگران و حامیان غربی آنان و تعهد به انتقام خون پاک شهیدان سرداران سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی، همدانی، رضوی، زاهدی،حاج رحیمی و سایر شهدای اخیر در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، از آحاد مردم ولایتمدار خراسان رضوی دعوت می‌نمایم تا همگام با دیگر مردم روزه‌دار و خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، شرکت نموده و با مشت‌های گره‌کرده شعار «مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل» سرداده تا با حضوری قدرتمند در راهپیمایی، شاهد تضعیف آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در مقابل جهان اسلام باشیم.

    یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی»

    همچنین سپاه امام رضا(ع) نیز در دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس اطلاعیه‌ای صادر کرد.

    به گزارش روابط عمومی سپاه امام رضا(ع) متن این اطلاعیه بدین شرح است:

    «روز جهانی قدس، این یادگار مبتکرانه و هوشمندانه امام راحل و عظیم الشأن انقلاب اسلامی به عنوان نقطه پیوند میلیاردها مسلمان، خیزش‌های مردمی در سراسر جهان علیه رژیم غاصب و سفاک صهیونیستی را به همراه داشته، به گونه‌ای که این رژیم را به وحشت انداخته و نابودی خود را لحظه شماری می‌کند.

    منبع ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *