×
×
جدیدترین‌‌ها

رئیس گروه امور سینمایی استان خبر داد،
فروش ۶ میلیاردی سینماهای مشهد در نوروز ۱۴۰۳

  • کد نوشته: 95673
  • فروردین 15, 1403
  • رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از فروش ۶ میلیاردی سینماهای استان در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.
    فروش ۶ میلیاردی سینماهای مشهد در نوروز ۱۴۰۳

    نخست نیوز، سوسن محمدزاده در گفت‌وگو با نخست در خصوص میزان فروش و مخاطبان سینماهای مشهد در نوروز ۱۴۰۳ اظهار کرد: ۷ فیلم در نوروز ۱۴۰۳ در سینماهای خراسان رضوی اکران شد. «آپاراتچی»، «آسمان غرب»، «تمساح خونی»، «بی‌بدن»، «نوروز»، «پرویزخان» و «ایلیا در جستجوی قهرمان» فیلم‌هایی بودند که در این مدت روی پرده رفت.

    وی افزود: سینماهای خراسان رضوی از ابتدای فروردین تا پایان ۱۳ فروردین ماه بیش از ۸۹ هزار نفر مخاطب داشتند که با بیش از ۲۷۰۰ سانس مجموعا بیش از ۶ میلیارد تومان فروش داشتند.

    رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی یادآور شد: البته سینماها از غروب ۱۰ فروردین ماه همزمان با آغاز شب‌های قدر، ۱۱ فروردین ماه، غروب ۱۲ فروردین ماه تا پایان ۱۳ فروردین به مناسبت روز شهادت حضرت علی(ع) تعطیل بودند.

    محمدزاده در خصوص میزان فروش فیلم‌های اکران نوروزی در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: فیلم تمساح خونی به کارگردانی جواد عزتی بیشترین فروش نوروزی در خراسان رضوی را از آن خود کرد. نخستین اثر جواد عزتی در نوروز ۱۴۰۳ بیش از ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در سینماهای خراسان رضوی فروش داشت

    وی ادامه داد: بی‌بدن به کارگردانی مرتضی علیزاده با ۸۴۰ میلیون تومان، آپارتچی به کارگردانی قربانعلی طاهرفر با ۳۰۰ میلیون تومان، انیمیشن ایلیا جستجوی قهرمان به کارگردانی سیدعلی موسوی‌نژاد با ۱۵۰میلیون تومان، آسمان غرب به کارگردانی محمد عسگری با ۱۴۰میلیون تومان، نوروز به کارگردانی سهیل موفق با ۱۳۰ میلیون تومان و پرویزخان با ۳۳ میلیون تومان در نوروز ۱۴۰۳ فروش داشتند.

    منبع ایسنا

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *