×
×
جدیدترین‌‌ها

قالیباف: دولت باید از تصدی‌گری دوری کند

  • کد نوشته: 95199
  • فروردین 6, 1403
  • رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش مجلس برای مردمی کردن اقتصاد در حوزه‌های گوناگون، گفت: دولت باید از تصدی‌گری دوری کند زیرا اکنون ۸۰ درصد اقتصاد کشور دولتی است و این خود عامل فساد است.
    قالیباف: دولت باید از تصدی‌گری دوری کند

    نخست نیوز، از آستانه‌اشرفیه، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امشب در مراسم سالگرد شهادت حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) در حسینیه اعظم با اشاره به تلاش مجلس برای مردمی کردن اقتصاد در حوزه‌های گوناگون است، اظهار کرد: ارتباط و اعتماد بین مردم و مسؤولان باید به درستی ایجاد شود و گام اول را ما مسؤولان باید برداریم و آن مردمی کردن اقتصاد است، از این رو در بخش‌های دولتی باید از تصدی‌گری باید دوری کند زیرا اکنون ۸۰ درصد اقتصاد کشور دولتی است و این خود عامل فساد است.

    وی با بیان اینکه ارتباط بین مردم و مسؤولان تبدیل به یک ارزش در کشور شده است، افزود: امروزه مسؤولان در تلاشند تا به هر طریقی با مردم ارتباط داشته باشند و این هدف دولت و مجلس است لذا اگر می‌خواهیم پرچم ایران در همه اجرا بر افراشته باشد، کارآمد کردن دین در جامعه می‌باشد.

    رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در حال رسیدن به نوک قله است، گفت: حضور مردم باید موثر باید نه تشریفاتی، چون دشمن با استفاده از ضعف کشور دز حوزه اقتصادی و فرهنگی بر روی ذهن مردم تاثیر گذشته و با جنگ ترکیبی اغتشاشاتی را در کشور ایجاد کرد که با شکست مواجه شد.

    قالیباف با تاکید بر اهتمام مجلس برای تحقق شعار سال انتخابی توسط مقام معظم رهبری بیان کرد: مردمی‌سازی تنها راه حل مشکلات کشور است و بدون توجه به این امر هیچ موفقیتی ایجاد نمی‌شود زیرا انقلاب اسلامی سرنوشت مردم را به دست خودشان داد و با مردمی‌سازی به خوبی به مشکلات غلبه کرد.

    وی با بیان اینکه مجلس در قانون برنامه هفتم توسعه به مردمی‌سازی توجه کرده است، تصریح کرد: در این قانون فرصت‌های زیادی را برای جوانان نخبه و حوزه دانش بنیان ایجاد کردیم که می‌تواند کشور را دچار تحول کند و این قول را به مردم می‌دهیم که در مجلس شورای اسلامی صخره و مکان‌های اقتصادی ره بر خواهیم داشت و با اجرای درست برنامه هفتم توسعه مطالبه مردمی و مقام معظم رهبری را اجرایی خواهیم کرد.

    رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بقعه‌های متبرکه یکی از ظرفیت‌های کشور است، گفت: در کشور شخصیت‌های بزرگی داریم و امروزه مفتخریم که تربیت شده مکتب شهدا، اهل بیت هستیم و همه توفیق داریم که در این مسیر گام برداریم .

    منبع فارس

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *