×
×
جدیدترین‌‌ها

شرایط دریافت وام دانشجویی چگونه است؟

  • کد نوشته: 94948
  • اسفند 29, 1402
  • میز دانشجو در این قسمت به شرایط دریافت وام دانشجویی می‌پردازد.
    شرایط دریافت وام دانشجویی چگونه است؟

    نخست نیوز، صندوق رفاه دانشجویان در سال همانند سال های گذشته برای تامین بخشی از هزینه‌های دانشجویان در مقاطع تحصیلی تسهیلات و وام هایی در نظر گرفته است. داوطلبانی که تمامی شرایط دریافت وام دانشجویی را دارند، می توانند با مراجعه به نشانی صندوق رفاه دانشجویی مراحل ثبت نام درخواست وام را تکمیل کنند.

    صندوق رفاه دانشجویان که زیر نظر وزارت علوم است، هر ساله وام‌هایی نظیر وام تحصیلی، وام مسکن، وام ازدواج و… به دانشجویانی که در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تحصیل می‌کنند، پرداخت می‌کند. البته در نظر داشته باشید که برخی از این وام ها تنها به دوره های خاصی تعلق می گیرد. داوطلبان برای دریافت وام دانشجویی باید ابتدا از شرایط دریافت وام دانشجویی اطلاع داشته باشند.

    دارا بودن شرایط عمومی برای تمامی دانشجویان الزامی است، اما در برخی مواقع بعضی از دانشگاه ها برای پرداخت وام به دانشجویان علاوه بر شرایط آموزشی، شرایط خاص دیگری هم در نظر می گیرند. بنابراین بهتر است از تمامی اطلاعیه های مربوط به دریافت وام و تسهیلات مطلع باشید و سپس برای ثبت نام وام دانشجویی اقدام کنید. در ادامه شرایط دریافت وام دانشجویی برای همه داوطلبان دانشگاه ها در تمامی دوره های روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان شرح داده شده است.

    منبع فارس

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *