×
×
جدیدترین‌‌ها

روزها طلایی برای کوهنوردی مشهد

  • کد نوشته: 94709
  • اسفند 25, 1402
  • مراسم سالانه هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی مشهد با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان مشهد،رییس هیات کوهنوردی مشهد،مربیان، پیشکسوتان و مسوولان در سالن ترافیک این شهرستان با پیام رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی کشورمان برگزار شد.
    روزها طلایی برای کوهنوردی مشهد

    نخست نیوز -مجید خروشی:  در این مراسم سرپرست اداره ورزش و جوانان مشهد با بیان اینکه کوهنوردی مشهد فعالیت مثبت و گسترده ای داشته گفت: از  اعضای هیات کوهنوردی مشهد برای تلاش های بی دریغشان تشکر می کنم.

    علی برومند اظهار داشت: ورزش کوهنوردی با تلاش های خوب و مستمر مسوولان و ورزشکاران به روزهای طلایی خودش نزدیک می شود. رئیس هیات کوهنوردی مشهد نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم به کوهنوردان، مربیان و پیشکسوتان کوهنوردی مشهد و خراسان رضوی گفت: مبنای فعالیت هیات کوهنوردی مشهد بر اساس آموزش و جذب ورزشکاران مستعد است.

    مهدی جلیل زاده با اشاره به حضور ۲۵ فرد متخصص و کاربلد در هیات کوهنوردی مشهد خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما جذب افراد کارآمد و ایجاد همدلی در کوهنوردی دومین کلان شهر مذهبی جهان است. وی افزود: باشگاه ها و مربیان ما  بیشترین کلاس های آموزشی را برگزار کرده اند که ضمن تشکر از مدیران این باشگاه ها و مربیان  انتظار دارم نسبت به گسترش ورزش مفرح کوهنوردی بیفزایند. همچنین از تلاش های خوب سنگنوردان طبیعت تقدیر کرد و گفت بزودی این کارگروه هم با همفکری آغاز بکار خواهد کرد

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *