×
×
جدیدترین‌‌ها

راهنمای خرید موکت شو مناسب

  • کد نوشته: 94366
  • اسفند 22, 1402
  • موکت شو نوعی جاروبرقی است که برای شستشوی موکت و فرش هم کاربرد دارد. در این مقاله نکاتی که باید قبل از خرید موکت شو به آن توجه کنید را بررسی کرده ایم.
    راهنمای خرید موکت شو مناسب

    سالی یک الی دو بار موکت و فرش ها شسته می شوند و هر چند وقت یک بار، آن ها را جارو می کشند. مراقبت نکردن از فرش ها به مرور باعث آسیب به فرش خواهد شد و انتظار هم نداشته باشید که تنها با جارو کشیدن، فرش ها تمیز شده اند. بهترین گزینه برای مراقبت از موکت و فرش، خرید موکت شو است. در این مقاله قرار است شما را با این دستگاه بیشتر آشنا کنیم، پس تا انتهای این مقاله با همراه باشید.

    اهمیت دستگاه موکت شو

    موکت، فرش و مبل ها یکی از بزرگترین بخش های هر منزل است و باید به نظافت و بهداشت آن توجه ویژه داشته باشید. با توجه به این که سطح وسیعی از منزل را دربرگرفته اند، بیشتر از هر وسیله دیگری در معرض کثیف شدن و آلودگی قرار دارند. به نقل از فروشگاه لوازم خانگی کارن، بهترین راهکار برای مراقبت از این وسایل، خرید موکت شو است.

    موکت شو دستگاهی است که به وسیله برس و مواد شوینده، تار و پود فرش را از آلودگی ها تمیز می کند. این دستگاه در انواع مختلفی مانند موکت شوی خانگی و صنعتی ساخته شده و همه این مدل ها، وظیفه شستن و خشک کردن فرش و موکت را دارند. اگر طبق دستورالعمل ها از این دستگاه استفاده کنید، با آن تقریبا همه فرش و موکت ها تمیز می شود.

    فروشگاه لوازم خانگی کارن

    راهنمای خرید موکت شو

    همان طور که گفتیم به هنگام خرید موکت شو، با انواع مختلفی از دستگاه های موکت شو آشنا خواهید شد. شما باید بین این مدل ها، مناسب ترین مدل را با توجه به نیاز و بودجه خود انتخاب کنید. ما هم در این راهنمای خرید موکت شو، سعی داریم با کمک نکات زیر انتخاب شما را راحت تر کنیم:

    وزن دستگاه

    خرید موکت شو به این دلیل است که به راحتی بتوانید فرش ها را با آن تمیز کنید. دستگاه مورد نظر را پس از پر شدن توسط محلول های تمیز کننده در نظر بگیرید، اگر دستگاه بیش از حد سنگین باشد نمی توان با آن مانور داد و نتیجه نهایی تمیز نمی شود.

    برس

    موکت شویی که برس ندارد یا دارای برس ثابت است، گزینه خوبی برای خرید نیست. موکت شویی که دارای چندین برس چرخان باشد، به خوبی فرش و موکت را از آلودگی ها تمیز می کند. همچنین دستگاهی ارزش خریدن دارد که به همراه آن برس های مختلفی ارائه بدهند. با استفاده از برس های مختلف می توان نقاطی مانند شکاف و گوشه ها را تمیز کرد.

    طول سیم

    برخی از دستگاه های موکت شو، شارژی هستند. ما خرید موکت شو شارژی را پیشنهاد نمی کنیم، چرا که قدرت خوبی برای تمیز کردن فرش را ندارند. البته موکت شوهای شارژی مانور پذیری خوبی به شما می دهند. اگر می خواهید با موکت شوی سیمی به این انعطاف و مانور برسید، دستگاهی را بخرید که طول سیم آن مناسب مساحت خانه شما باشد.

    فروشگاه معتبر

    با توجه به هزینه ای که قرار است بابت خرید موکت شو بپردازید، به دنبال خرید از فروشگاهی معتبر باشید که ضمانت خوبی ارائه می دهد. یکی از فروشگاه های معتبر، فروشگاه لوازم خانگی کارن است که ضمانت معتبر دو ساله را به مشتری های خود تضمین می کند.

    در این مقاله سعی کرده ایم که شما را با موکت شو و مزایای آن آشنا کنیم. قبل از خرید آن، حتما به نکات راهنمای خرید توجه کنید تا انتخاب خوبی داشته باشید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *