×
×
جدیدترین‌‌ها

حالا نوبت شماست !!

  • کد نوشته: 94012
  • اسفند 17, 1402
  • انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان رسید و آحاد مردم به منتخبین خود رای دادند.رای مردم به نظر نگارنده از دو نظر باید موردتوجه قرار گیرد ابتدا اینکه دشمنان دیدند و به آن‌ها بار دیگر ثابت شد که ملت ایران در هر شرایطی درصحنه حضور می‌یابد و برای کشور خود تصمیم می‌گیرد.
    حالا نوبت شماست !!

    نخست نیوز، محمدباقر عطاریانی_اما نکته حائز اهمیت دیگر، به پس از انتخابات بازمی‌گردد به‌ویژه به عزیزانی که راهی مجلس خواهند شد.نمایندگانی که با شعارهای مختلف انتخاباتی به مجلس راه‌یافته‌اند بدانند که مردم آگاه و هوشیارند و وعده‌ها، برنامه‌ها و طرح‌های آن‌ها را هرگز فراموش نمی‌کنند.

    برنامه‌های نمایندگان در حوزه‌های رفاه و معیشت مردم، مسکن ، اشتغال، درمان، گرانی و … فراموش‌شدنی نیست و حالا که رقابت‌های انتخاباتی تمام‌شده ، وقت رفاقت است.رفاقت با مردم و خدمت به مردم که باید در راس برنامه‌های نمایندگان جدید قرار گیرد.

    پرهیز از باند و باندبازی و مبارزه جانانه با مفاسد می‌تواند اعتماد عمومی مردم را تقویت کند چراکه مردم ما با رای خود همواره دنبال راستی و صداقت و خدمت توسط شما نمایندگان هستند.

    شما که به مجلس راه‌یافته‌اید ، مردم حوزه انتخابیه‌تان را فراموش نکنید.به آن‌ها سر بزنید و حداقل مشکلات شان را از نزدیک لمس کنید و نشان دهید که از جنس مردم به‌ویژه طبقه عادی هستید و تمام هم‌وغم شما رسیدگی به مشکلات است.باور کنید مردم از شما انتظار معجزه ندارند همین‌که آن‌ها را فراموش نکنید برای شان کافی است.

    لطفا درگیر مسایل سیاسی و جناحی و اموری که شمارا از مردم دور کند ، نشوید.دنیای شما ، خدمت به مردم است و انشالله با این شیوه، آخرت خوبی برای‌تان رقم خواهد خورد.به‌هرحال، حالا وقت عمل است و تحقق وعده‌ها و اکنون نوبت شماست.

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *