×
×
جدیدترین‌‌ها

ارسال صندوق های سیار انتخابات به بیمارستان ها وشهرک صنعتی

  • کد نوشته: 93645
  • اسفند 11, 1402
  • رئیس هیات بازرسی انتخابات خراسان رضوی از ارسال صندوق‌های سیار به مراکز جمعیتی از جمله بیمارستان‌ها و شهرک‌های صنعتی خبرداد .
    ارسال صندوق های سیار انتخابات به بیمارستان ها وشهرک صنعتی

    ،به گزارش نخست نیوز ، محسن نجات در استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی درپاسخ به سوال خبرنگاران اظهارکرد : صندوق‌های سیار به مراکز جمعیتی از جمله بیمارستان‌ها و شهرک‌های صنعتی ارسال شده و از اولین ساعات شروع انتخابات رای‌گیری صورت گرفته ،برخی از بازرسین ویژه‌ای که به روستاهای صعب‌العبور اعزام شدند به دلیل انسداد مسیر و برودت هوا به مشهد برگشتند و گاها رای‌گیری در برخی روستاها با ۲۰ دقیقه تاخیر آغاز شده اما شرایط در حال حاضر پایدار است.

    رئیس هیات بازرسی انتخابات خراسان رضوی ادامه داد: سطح برخورد نسبت به تخلفات قطعا تفاوت دارد، در برخی شهرستان‌ها گزارش‌های اولیه تخلفات داشتیم که این موارد در شهرستان مدیریت شده است؛ تاکنون ۳۹ گزارش اولیه به هیات بازرسی انتخابات استان ارسال شده است.

    نجات خاطر نشان کرد : اینترنت در تمام شعب اخذ رای برقرار می باشد واین درحالی است که اغلب شعب تقریباً فعال بوده و حضور مردم نیز بسیار خوب است، گزارش اولیه تخلفات توسط هیات بازرسی شهرستان‌ها بررسی شده و با همکاری نماینده فرماندار در شعب، در صورت نیاز و حل نشدن آن در شهرستان، این موارد به استان گزارش خواهد شد، اما تا این لحظه به هیات بازرسی انتخابات استان موردی گزارش نشده است.

    نجات اذعان داشت : با توجه به این موضوع پیامکی به هیات‌های بازرسی شهرستان‌ها و سربازرسان ارسال شد تا لیست‌ها دوباره چک شوند. همچنین درادامه سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز د اظهار کرد: در حال حاضر ۲۱۹۶ مدرسه در استان شعبه اخذ رای هستند. با توجه به وضعیت جوی و مباحث مطرح شده در کارگروه مربوطه، فردا تمامی مدارس تعطیل است.

    سیده بهجت موسوی مقدم

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *