×
×
جدیدترین‌‌ها

تفریحات جدید و خاص جزیره کیش

  • کد نوشته: 93531
  • اسفند 10, 1402
  • در این محتوا با مفاهیم مختلفی در رابطه با تله کابین کیش، تونل باد کیش و هتل زامبی کیش آشنا خواهیم شد.
    تفریحات جدید و خاص جزیره کیش

    همان طور که می دانید جزیره کیش به عنوان یکی از بهترین مناطق تفریحی در ایران شناخته می شود. این جزیره با برخورداری از امکانات و تجهیزات پیشرفته توانسته است محبوبیت بزرگی را در سطح خاورمیانه به دست آورد. در جزیره کیش تفریحات مختلفی برای عموم مردم در نظر گرفته شده است تا بتوانند اوقات فراغت خود را در آن محل سپری کنند. با این وجود نیاز است تا شهروندان کیش و افراد توریست اطلاعات مفیدی را در این رابطه به دست آورند.

    در حال حاضر مجموعه های زیادی در سراسر کشور ایران به فروش تفریحات خاص جزیره کیش می پردازند. برخی از این تفریحات شامل تله کابین کیش، تونل باد کیش، هتل زامبی کیش و … می شود. موارد ذکر شده جزو پرطرفدار ترین مکان های تفریحی در این جزیره هستند. لازم به ذکر است که بلیط هر یک از این تفریحات توسط مجموعه های معتبری مانند کیش تک به فروش می رسد.

    تهیه بلیط تله کابین جزیره کیش

    تله کابین کیش

    همان طور که گفته شد، تله کابین کیش به عنوان یکی از تفریحات ایده آل و فوق العاده این جزیره به شمار می رود. تله کابین کیش از ظرفیت بالایی بهره مند بوده و به طور متوسط می تواند در هر ساعت نزدیک به 600 نفر را جا به جا کند. نیاز است که بدانید، این تله کابین به عنوان یکی از تفریحات بی نظیر این جزیره به شمار می رود. بدین منظور نیز اکثریت افراد توریست در سفر خود به استفاده از آن می پردازند. توجه داشته باشید که تله کابین کیش متصل کننده دو قسمت مهم این جزیره یعنی مرکز تجاری میکامال کیش و اسکله تفریحی کیش است. بنابراین شما می توانید با سوار شدن این تله کابین به راحتی نسبت به مشاهده دو منطقه مهم و فوق العاده کیش در کمترین زمان ممکن بپردازید.

    اطلاعات لازم برای تهیه بلیط تله کابین

    این تله کابین به گونه ای طراحی شده است تا شما را ظرف مدت زمان کمتر از بیست دقیقه به مقصد برساند. به همین دلیل سوار شدن این تله کابین گزینه منحصر به فردی به شمار می رود. توجه داشته باشید که با سوار شدن تله کابین کیش می توانید به مشاهده مناظر دیدنی این جزیره نیز بپردازید. تهیه بلیط برای افراد بالای چهار سال ضروری است. همچنین ظرفیت کابین آن ها معمولا بین 6 الی 8 نفر است. بنابراین خانواده های مختلف می توانند بدون هیچ گونه دغدغه ای به استفاده از آن بپردازند. توجه داشته باشید که هر بلیط متعلق به یک نفر بوده و در صورت خرید بلیط، امکان کنسلی آن وجود ندارد. قیمت های مختلفی برای بلیط تله کابین تعیین شده است که شما می توانید ارزان ترین آن را در مراکزی همچون کیش تک پیدا کنید.

    تجربه ای جدید در تونل باد جزیره کیش

    تونل باد کیش

    یکی دیگر از تفریحات جذاب و بی نظیر جزیره کیش که علاقه مندان بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است، تونل باد کیش است. تونل باد در مجموعه تجاری میکامال کیش قرار گرفته است و به عنوان یکی از تفریحات خاص جزیره کیش به شمار می رود. بسیاری از افراد قبل از  سفر به کیش برنامه ریزی های لازم را برای مراجعه به تونل باد این جزیره دارند. لازم به ذکر است که تونل باد میکامال کیش در مساحتی نزدیک به 900 متر برای علاقه مندان در نظر گرفته شده است. تونل باد کیش دارای ظاهر استوانه ای با ارتفاع 8 متر و قطر 3 متر است. این تونل باد به دلیل این که تفریح جدیدتر و خاص تری به شمار می رود طرفداران بسیار زیادی را دارد و افراد زیادی به تهیه بلیط آن می پردازند. با این وجود نیاز است تا شما نیز با توجه کامل به تهیه بلیط این تفریح بپردازید.

    قوانین و شرایط تونل باد جزیره کیش

    تونل باد کیش نیز از قوانین پرواز های چارتر بهره مند بوده و غیر قابل استرداد می باشد. این مسئله بدین معناست که امکان کنسلی آن پس از خرید وجود نخواهد داشت. سه نفر به صورت همزمان به همراه مربی می توانند در تونل باد قرار بگیرند. لازم به ذکر است که هیچ گونه وسایل اضافی اعم از گوشوار، گردنبند، تلفن همراه و … نباید وارد تونل باد شود. همچنین قبل از ورود به تونل باد موافقتنامه ای به شما ارائه خواهد شد که نیاز است تا آن را امضا کنید. این تفریح کاملا ایمن بوده و به دلیل حضور دو مربی در کنار شما می توانید به راحتی به تهیه بلیط آن بپردازید. لازم به ذکر است که اگر دارای بیماری هایی همچون صرع هستید، امکان استفاده از این تفریح وجود ندارد. باردار بودن، تحت تاثیر الکل بودن، شکستگی مفاصل و … از جمله عامل های جلوگیری از حضور شما در تونل باد هستند.

    هتل زامبی در لیست تفریحات جذاب کیش

    هتل زامبی کیش

    در میان تفریحات مختلفی که می توانید در جزیره کیش به تجربه آن ها بپردازید، هتل زامبی کیش به عنوان گزینه مطلوبی به شمار می رود. هتل زامبی از جمله تفریحات کیش شناخته می شود که طرفداران بسیار زیادی را دارد. هتل زامبی مانند دیگر هتل های معمولی، محل مناسبی برای استراحت شما نخواهد بود. بلکه این تفریح فوق العاده آدرنالین بدن شما را تا بیشترین حد ممکن بالا می برد و یک تجربه جدید و خاص را برای شما می سازد. اقامت شما در هتل زامبی اگرچه کوتاه است، اما سرشار از هیجان می باشد. در این هتل از طراحی های فوق العاده ای استفاده شده که شامل گریم افراد، طراحی افراد و … می شود. همین مسئله موجب شده تا هیجان استفاده از آن تا چندین برابر افزایش پیدا کند. به همین دلیل نیز افراد زیادی پس از سفر به کیش به تهیه بلیط هتل زامبی از مراکز مختلفی همچون کیش تک می پردازند.

    قوانین و قواعد هتل زامبی جزیره کیش

    نیاز است که بدانید، مشتریان اصلی هتل زامبی کیش در واقع جوانان و نوجوانان هستند که علاقه زیادی را به این دسته از تفریحات دارند. ساختار هتل زامبی همانند اتاق فرار یا همان اتاق وحشت است. هتل زامبی جزیره کیش در مساحت 550 متری افتتاح شده تا ظرفیت لازم را برای اجرا داشته باشد. هتل زامبی از جمله به روز ترین مکان های تفریحی کیش به شمار رفته است. این هتل همواره به روز می شود و با ارائه ایده ها و طرح های جدید مشتریان قبلی خود را شگفت زده می کند. توجه داشته باشید که استفاده از هتل زامبی تنها برای افراد بالای 12 سال وجود دارد. بلیط تهیه شده از سوی شما غیر قابل کنسلی است. بنابراین در خرید بلیط خود اطمینان لازم را از حضور در هتل زامبی داشته باشید. پیشنهاد می کنیم تا هتل زامبی را در لیست تفریحات مورد علاقه خود در کیش قرار دهید.

    سخن پایانی

    همان طور که متوجه شدید تله کابین کیش، تونل باد کیش و هتل زامبی کیش از جمله تفریحات محبوب این جزیره به شمار می روند. بنابراین شما می توانید با قراردادن هر یک از این تفریحات در برنامه ریزی روزانه خود، تجربه ایده آلی را از سفر به جزیره کیش به دست آورید. کیش تک به عنوان یکی از مراکز فروشنده بلیط تفریحات مختلف کیش از جمله تفریحات ذکر شده به شمار می رود. شما می توانید در تمامی ساعات شبانه روز از طریق وب سایت کیش تک با هر یک از این تفریحات آشنا شده و سپس به خرید بلیط با ارزان ترین قیمت ها بپردازید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *