×
×
جدیدترین‌‌ها

حل مشکلات از مسیر انتخابات

  • کد نوشته: 92853
  • اسفند 3, 1402
  • از امروز تبلیغات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ایران آغاز می‌شود. طبیعی است برای راهیابی به بهارستان  نامزدها انواع تبلیغ را به نمایش می‌گذارند.
    حل مشکلات از مسیر انتخابات

    نخست نیوز، دکتر علی پاکباز خسروشاهی_در این راستا رهبر معظم انقلاب نکات مهمی را به شرح زیر فرمودند:رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اهمیت وحدت ملی و انتخابات ۱۱ اسفند به‌عنوان راه‌حل مشکلات و اصلاح امور، همه را به شرکت پرشور در این رویداد مهم ملی فراخواندند و نکات مهمی را در باب چگونگی انتخاب نامزد اصلح، اتقان و سلامت انتخابات و پرهیز از بداخلاقی‌های انتخاباتی بیان کردند.

    رهبر انقلاب، انتخابات را رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی و راه اصلاح کشور خواندند و گفتند: همه باید در انتخابات شرکت کنیم. کسانی هم که به دنبال ترمیم و حل مشکلات هستند، راه درست آن، انتخابات است و باید به انتخابات رو کنند.

    ایشان، انتخاب اصلح را ضروری دانستند و افزودند: همه افرادی که از نظارت شورای نگهبان عبور کرده‌اند، صالح هستند اما به‌حکم عقل باید از بین آن‌ها، افراد صالح‌تر را انتخاب کرد و برای شناخت اصلح، مردم تا جایی که توان بررسی دارند تحقیق کنند و اگر نمی‌توانند، به نظر افراد مورد اعتماد، توجه و عمل کنند.

    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای وظیفه سخنوران و افراد مقبول را تشویق مردم به حضور در انتخابات خواندند و تاکید کردند: افرادی هم که وارد میدان انتخابات شده‌اند، از بداخلاقی، بددهنی و توهین و تهمت به دیگران در تبلیغات و فضای مجازی و همچنین از سیاه‌نمایی و بیان مطالب دروغ و خلاف واقع برای جلب نظر مردم اجتناب کنند چراکه این کارها موجب سلب برکت و عنایت الهی است.

    ایشان با تاکید بر رعایت صحت، سلامت و اتقان انتخابات به‌عنوان مطالبه‌ای همیشگی از مسوولان افزودند: البته در طول این چند دهه، هرگز تخلف انتخاباتی به معنای موردادعای دشمن مشاهده نشده و این حرف آنان بی‌اساس است. در مواردی هم که برخی ادعاهایی مطرح کردند، پس از تحقیق و بررسی برخی تخلفات مشخص شد اما هیچگاه این تخلفات تغییری در نتایج کلی به وجود نیاورده بود و انتخابات در کشور همیشه صحیح، سالم و متین برگزارشده است.

    امید است که نامزدها فرمایشات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه فعالیت‌های تبلیغی خویش قرار دهند و همچنین مردم با آگاهی کامل نفرات اصلح را انتخاب کنند تا مجلس دوازدهم متشکل از افراد کارآمد باشد.

     

     

    برچسب ها انتخابات

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *