×
×
جدیدترین‌‌ها

توزیع 16 تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری

  • کد نوشته: 92768
  • اسفند 1, 1402
  • مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: توزیع 16 تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در این شهرستان ساماندهی شده و تحت نظارت کامل انجام می شود.
    توزیع 16 تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری

    به گزارش نخست نیوز، محمد هادی‌زاده اظهار کرد: برای رفاه حال شهروندان محمودآبادی، 6 تن مرغ منجمد و 10 تن گوشت قرمز تنظیم بازاری در فروشگاه های معتبر این شهرستان در حال توزیع است.

    هادی‌زاده با بیان اینکه قیمت این محصولات برای مصرف کننده با قیمت تنظیم بازاری بوده، افزود: بازرسان و کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد بصورت مستمر از فروشگاه های عرضه محصولات غذایی از جمله کالاهای اساسی این شهرستان بازدید کرده و تمامی مراحل تامین و توزیع آن مورد پایش قرار می گیرد. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد خاطرنشان کرد: با هرگونه تخلف در عرضه محصولات و کالاهای اساسی این شهرستان بصورت جدی برخورد خواهد شد.

    وی از مردم خواست هرگونه تخلف در زمینه عرضه محصولات و کالاهای اساسی را به بازرسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اطلاع دهند تا در اسرع وقت با معرفی متخلفین به مراجع ذیصلاح قانونی با آنها برخورد شود.

    شایان ذکر است همشهریان محمودآبادی می‌توانند جهت خرید گوشت منجمد گوساله به فروشگاه‌های زنجیره‌ای جانبو و افق کوروش سطح شهرستان مراجعه نمایند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *