×
×
جدیدترین‌‌ها

کلاهبرداری 730 میلیاردی با خرید طلا و سکه در ساری

  • کد نوشته: 92605
  • بهمن 29, 1402
  •  رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري متهمي که با شيوه خريد طلا و سکه، 730 ميليارد ريال از 18 شهروند در ساري،کلاهبرداري کرد خبر داد.
    کلاهبرداری 730 میلیاردی با خرید طلا و سکه در ساری

    نخست نیوز، سرهنگ “علی قیصری” در تشریح این خبر گفت: برابر اخبار واصله از منابع موثق در بازار طلافروشان شهرستان ساری، شخصی با شیوه خرید طلاجات دسته دوم و مسکوکات با چک های بلامحل اقدام به کلاهبرداری وسیع می نماید که با توجه به حساسیت موضوع از باب بازار طلا، موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

    وی افزود: با عنایت به بیم متواری شدن متهم، دستورهای لازم در خصوص جلب و دستگیری و پلمب مغازه و نصب بنر اخذ و با هماهنگی های اطلاعاتی لازم و در یک اقدام غافلگیرانه متهم، توسط اکیپ اعزامی کارآگاهان پلیس دستگیر و طلافروشی پلمب و بنر در خصوص شناسایی شکات بر روی آن نصب شد. رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: متهم پس از دستگیری به پلیس آگاهی دلالت و در خصوص موضوع جرم تحقیقات انجام و با توجه به مستندات موجود متهم به بزه انتسابی اقرار ،که گزارش قضایی تهیه و متهم با قرار مناسب راهی زندان و جهت تکمیل تحقیقات و شناسایی شکات در اختیار این پلیس قرار گرفت .

    سرهنگ قیصری با بیان اینکه تاکنون 18 شاکی با مبلغ کلاهبرداری 730/ هفتصد و سی میلیارد ریال شناسایی و تحقیقات ادامه دارد، خاطرنشان کرد: پرونده در حال بررسی و تکمیل تحقیقات برای شناسایی شکات بعدی است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *