×
×
جدیدترین‌‌ها

سونامی تیم ملی ایران در نیمه دوم جام ملتها،
ایران : ۲ ژاپن : ۱

  • کد نوشته: 91640
  • بهمن 16, 1402
  • با تماشای  دیدارهای تیم ملی ایران مقابل  هنگ کنگ ، فلسطین ، امارات و بخصوص سوریه، متاسفانه تعدادی از   تحلیل گران تمام امیدهای مردم را به ناامیدی و یاس مبدل کرده بودند و ایران را در مقابل ژاپن از پیش باخته می دانستند  . اما روز شنبه بازیکنان  تیم ملی با چهره  دیگری برخلاف انتظارها وارد میدان شدند .
    ایران : ۲ ژاپن : ۱

    نخست نیوز، اگرچه در نیمه اول ایران حرفی برای گفتن نداشت و همه بازیکنان با روحیه از پیش باخته نیمه اول را اغاز و با بازی بسیار ضعیف وبا  نتیجه یک بر صفر میدان را برای نیمه دوم ترک و به رختکن رفتند  .

    اما تیم ملی درآغاز  نیمه دوم ، تیم نیمه اول نبود و چون  چیزی برای از دست دادن نداشت با انگیزه و روحیه بسیار عالی و  شروع توفانی کل ۴۵ دقیقه نیمه دوم را در تمام نقاط مستطیل سبز  در زمین و هوا مالک بودند..
    هرکدام از بازیکنان به تنهایی یک تیم بودند و با دوندگی و فداکاری وصف ناشدنی فوق‌العاده ظاهر شدند ، انگار  نفرات عددی ایران بیشتر از ژاپنی ها بنظر می‌رسید و تمام فرصت ها را بنحو شایسته مدیریت کردند  و کمتر دچار اشتباه و لغزش  می شدند و ان چیزی بود که فوتبال ما بعد سالها بدنبال گمگشته خود  بود و به ان دست یافت . باید دست مریزاد به همه بازیکنان و کادر تیم گفت که ضمن معرفی فوتبال میهن مان به همه مشتاقان فوتبالی جهان ، اینده بهتری را برای  فوتبال مان رقم زدند  و این پیروزی الارمی بود برای مدیران ارشد وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال کشور ، و تک تک بازیکنان ثابت کردند جوانان ایرانی با پتانسیل های  بالفعل و بالقوه  وبا   داشتن حداقل ها ،حداکثرها را ممکن می‌سازند و باید جدی تر از گذشته به ریشه ها توجه کرد و در زیر ساختارها و بسترهای رشد ورزشی ورزشکاران کشور بیش از پیش اهتمام ورزید.تا از این رهگذر شاهد شکوفایی سایر رشته ها در عرصه های ملی باشیم.

    مهرشاد عنبری

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *