×
×
جدیدترین‌‌ها

کوتاه از والیبال خراسان

  • کد نوشته: 91514
  • بهمن 12, 1402
  • تیم نیان مشهد در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اگرچه از حمایت مالی خوبی از سوی مسوولین باشگاه برخورداراست اما مشکلات فنی و فقر بازیکن تمام‌عیار و تمام‌کننده همچنان بلای جان این تیم شده و قعرنشینی آن اتفاقی نیست.
    کوتاه از والیبال خراسان

    نخست نیوز، محمدمهدیزاده_شکست‌های نیان اتفاقی نیست؟والیبال دسته یک باشگاه‌های خراسان.

    مسابقات والیبال لیگ دسته اول باشگاه‌های خراسان با شرکت ۸تیم به میزبانی شهرهای کاشمر و گناباد در حالی برگزار شد که در پایان تیم‌های  نیشابور و سبزوار و مهر رضوی تربت‌حیدریه و فراز سبزوار به مرحله نهایی صعود کردند.

    والیبال ناشنوایان کشور در مشهد

    مسابقات والیبال قهرمانی ناشنوایان کشور انتخابی تیم ملی با شرکت ۶تیم در مشهد برگزار شد و تیم والیبال ناشنوایان خراسان بر سکوی سوم ایستاد.

    تجلیل از بزرگان والیبال در فریمان

    هیات والیبال فریمان در اقدامی ستودنی مراسم باشکوهی جهت تجلیل از ورزشکاران و مربیان و داوران و بزرگان والیبال در فریمان برگزار کرد و از افتخارآفرینان تجلیل به عمل آورد در این مراسم قاضی‌زاده نماینده مردم فریمان در مجلس و قوچان نژاد رییس هیات والیبال خراسان و فرماندار فریمان و اعضای شورای شهر و رییس اداره ورزش فریمان حضور داشتند.

    جوانبخت سکانداروالیبال علوم پزشکی

    حمید جوانبخت پیشکسوت والیبال خراسان به‌عنوان رییس هیات والیبال علوم پزشکی مشهد انتخاب شد و با برگزاری مسابقات والیبال علوم پزشکی استان کارش را استارت زد.

    آکادمی پیکان مشهد و تحلیل از یک پیشکسوت

    آکادمی والیبال پیکان مشهد در اقدامی خداپسندانه مراسم باشکوه و تجلیل از محمد جوانشیر اسطوره اسبق والیبال خراسان باحضورپیشکسوتان والیبال خراسان آقایان دلقندی گلکارسیدزاده شیخ‌الاسلامی ادیب مشتاق دستمالچیان کرد.

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *