×
×
جدیدترین‌‌ها

بازگشت 15 هزار متر از اراضی زراعی شهرستان نور

  • کد نوشته: 91327
  • بهمن 10, 1402
  •  بازگشت ۱۵ هزار متر مربع از اراضی زراعی بخش چمستان شهرستان نور به چرخه تولید سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی نور از اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری در ۱۵ هزار متر مربع از اراضی زراعی این شهرستان خبر داد.
    بازگشت 15 هزار متر از اراضی زراعی شهرستان نور

    به گزارش نخست نیوز، هادی باقری گفت: به دنبال دیوارکشی و تفکیک اراضی زراعی روستای خطیب‌کلا از توابع بخش چمستان نور با مقدمه‌سازی احداث شهرک، عوامل این مدیریت ضمن انجام مقدمات قانونی وفق تبصره ۱ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری و کسب دستور از دادستان محترم دادسرای عمومی و انقلاب چمستان، با همراهی عوامل انتظامی پاسگاه بنفشه‌ده، امروز دوشنبه، ۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ ضمن حضور در این روستا، اقدام به اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ و قلع دیوارکشی و تفکیک ایجاد شده توسط متخلفین نمودند.

    وی ادامه داد: حفظ و حراست از بستر تولید محصولات کشاورزی، خط قرمز این مدیریت است و جهاد کشاورزی با تمام توان و قدرت در این زمینه با حمایت دستگاه قضا ایستاده است.

    این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: مردم عزیز و متعهد، گزارشات خود در زمینه تغییر کاربری غیرمجاز را از طرق اعلام شده از جمله: مراجعه حضوری یا تماس تلفنی با مراکز جهاد کشاورزی دهستانها و ستاد مدیریت شهرستان و یا سامانه ۱۳۱ اعلام نمایند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *