×
×
جدیدترین‌‌ها

جلسه شورای آموزش و پرورش سرخس برگزار شد

  • کد نوشته: 90747
  • بهمن 2, 1402
  • فرماندار سرخس و رئیس شورای آموزش و پرورش سرخس در جلسه این شورا در محل فرمانداری سرخس گفت: یکی از موضوعات مهم آموزش و پرورش وجود نیروی انسانی توانمند و با انگیزه است و لازمه پیشرفت یک سازمان وجود نیروی انسانی است.
    جلسه شورای آموزش و پرورش سرخس برگزار شد

    نخست نیوز: محمد علی تمدن_ حسن نوری‌زاده بیان کرد: استفاده از همه ظرفیت و توان برای رسیدن به اهداف لازم و ضروری است و مسائل کلان شهرستان را ریشه‌ای باید حل کنیم. حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس نیز در این جلسه گفت: دشمنان به دنبال مایوس سازی مردم هستند و باید کارهای که انجام می‌شود را به اطلاع مردم برسانیم.

    وی تاکید کرد: دشمن می‌خواهد ساختمان ذهنی فرزندان ما را از بین ببرد و ما باید به فکر ساختمان ذهنی و فکری فرزندان‌مان باشیم. احمد صفائی، سرپرست آموزش و پرورش سرخس نیز در این جلسه از راه‌اندازی مدرسه فنی و حرفه‌ای در شهر مزداوند خبر داد. حمید کرمی، معاون پرورشی آموزش و پرورش سرخس نیز در این جلسه با اشاره به ایجاد تشکل میدان ۱۴۰۲، گفت: امسال حدود ۵۵۰ دانش آموز رای اولی داریم و ایجاد تشکل میدان ۱۴۰۲ برای تجمیع تشکل‌های دانش آموزی است در حوزه انتخابات است و از برنامه‌های این تشکل حضور دانش‌آموزان برای نظارت در شعب اخذ رای است.

    حسین چشک، معاون آموزش متوسطه نیز در این جلسه گفت: در پروژه مهر امسال در همه شاخص جزو اول تا چهارم استان بودیم و همچنین در کنکور امسال ۲۳ رتبه برتر زیر ۱۰۰۰ داشتیم. وی با اشاره به پیگیری برای احداث هنرستان جوار صنعت، گفت: باید به فکر ایجاد دانشکده فنی برای دانش آموزان هنرستانی باشیم. مجید زال، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سرخس در این جلسه گفت: ۵۷۶ کلاس ابتدایی در سرخس داریم و کلاس خالی از معلم نداریم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *