×
×
جدیدترین‌‌ها

همایش تخصصی طلاب شاغل در آموزش و پرورش برگزار شد

  • کد نوشته: 90718
  • بهمن 2, 1402
  • همایش طلاب شاغل که بیش از ۳۰۰ نفر از روحانیون شاغل در مقطع متوسطه شرکت داشتند، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استاندار خراسان رضوی، علی مهدوی خواه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی، حجت الاسلام صاحبقرانی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان، حجت الاسلام حسینی زهان معاون فرهنگی و تبلیغ اداره‌کل دفتر تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی و استاد حجت الاسلام محمد کاظمی به ایراد سخن پرداختند.
    همایش تخصصی طلاب شاغل در آموزش و پرورش برگزار شد

    به گزارش نخست نیوز، حجت الاسلام گنابادی نژاد معاون استاندار در مورد نقش روحانیون فرهنگی در تبیین اهمیت شرکت در انتخابات با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری گفت: “انتخابات، هم حق مردم است، هم وظیفه‌ی مردم است؛ هم باید حق را استنقاذ کنیم، هم باید وظیفه را به خوبی انجام دهیم. هر کسی به نظام اسلامی اعتقاد دارد و در این اعتقاد صادق است، شرکت در انتخابات را وظیفه‌ی خودش می داند.”
    علی مهدوی خواه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در بخشی از سخنان خود با بیان اهمیت ترویج فرهنگ اقامه نماز در مدارس استان و تقویت روحیه‌ی خداباوری، از روحانیون شاغل در آموزش و پرورش دعوت کرد که در این امر مهم، دغدغه‌مندانه، فعالیت‌های خود را متمرکز بر توسعه این مهم مصروف دارند.
    همچنین در بخش دیگری از سخنانش با یادآوری اهمیت انتخابات پیش رو، همگان را به استفاده از ظرفیت قدرتمند آموزش و پرورش دعوت و توصیه کرد: هر کدام از روحانیون فرهنگی، سهمی در تعمیق و توسعه‌ باورهای مبتنی بر ضرورت مشارکت تر انتخابات به عهده گیرند.
    حجت الاسلام صاحبقرانی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی در ادامه در مورد نقش اساسی فرهنگیان خصوصاً طلاب شاغل در آموزش و پرورش، به ایراد سخن پرداخت و وظیفه‌ی همه‌ی دغدغه‌مندان انقلاب را روشنگری درمورد دستاوردهای انقلاب اسلامی در بیش از چهل سال خدمتگزاری نظام مقدس جمهوری اسلامی برای هموطنان عزیزمان دانست و این امر مهم را عامل توسعه‌ی مشارکت مردم دانست.
    حجت الاسلام حسینی زهان معاون فرهنگی و تبلیغ اداره‌کل دفتر تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی در بیاناتی ضمن تبیین جایگاه ارزشمند روحانیون شاغل در آموزش و پرورش، به نیازهای نوجوان نسل جدید و آموزه‌های زیست عفیفانه اشاره کرد.
    وی همچنین توجه به روزآوری و همگامی و همراهی با نوجوان را یکی از ابزارهای ارتباط معلم با دانش آموز عنوان نمود.
    در پایان استاد کاظمی با موضوع بایسته‌های روحانی فرهنگی در مواجهه با دانش آموزان، ضمن تاکید بر مهرورزی و ایجاد رابطه محبت آمیز مبتنی بر منطق، راهکارهایی درمورد ایجاد و تقویت رابطه با دانش آموزان ارائه داد.

    سیده بهجت موسوی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *