×
×
جدیدترین‌‌ها

تقدیر وزیر کشور از پویش مردمی مدیریت مصرف گاز

  • کد نوشته: 90503
  • دی 30, 1402
  • وزیر کشور در مشهد از خانواده هایی با کاهش مصرف گاز در فصل زمستان باعث جلوگیری از توقف فعالیت واحدهای صنعتی شده اند، تقدیر کرد.
    تقدیر وزیر کشور از پویش مردمی مدیریت مصرف گاز

    به گزارش نخست نیوز، ظهر روز پنجشنبه 28 دی ماه 1402 در مراسمی با حضور وزیر کشور، معاون وزیر صمت و مدیران عالی شرکت ملی گاز ایران، کارگران و مدیران واحدهای صنعتی استان از خانواده هایی که با کاهش مصرف گاز خانگی باعث شدند تا چرخه فعالیت صنعت در استان متوقف نشود، تقدیر شد.
    وزیر کشور در مراسم پویش مردمی‌ مدیریت مصرف گاز با کاهش ۱۰درصدی در بخش خانگی که در یکی از واحدهای صنعتی مشهد برگزار شد، با تقدیر از مدیران استان برای اجرای مناسب پویش مدیریت مصرف در سال گذشته، اظهار کرد: اجرای خوب این پویش مردمی در سال گذشته و کاهش ۱۰ درصدی مصرف گاز توسط مردم خراسان رضوی جلوی برخی محدودیت‌های گازی در صنایع در فصل سرما را گرفت.
    احمد وحیدی اظهار کرد: راه اصلی عبور از بحران انرژی صرفه جویی و تغییر در شیوه مصرف است و استان خراسان رضوی در این زمینه کار قابل تقدیری انجام داده است.
    وزیر کشور با اشاره به محدودیت های پیش آمده در سال گذشته برای صنایع گفت: محدودیت های پیش آمده در واقع کمک صنایع برای تامین گاز خانگی بود و امروز مردم خراسان رضوی با صرفه‌جویی به کمک صنایع استان آمده‌اند تا محدودیت صنایع را در زمستان کاهش دهند.
    وحیدی افزود: سال گذشته یک کار ارزشمند جهادی در خصوص گاز انجام شد و در حالیکه ما شاهد بودیم در اروپا بسیاری بر اثر سرما جان سپردند اما در ایران با وجود همه این مسائل یک نفر به خاطر سرمازدگی دچار مشکل نشد که به دلیل این هماهنگی‌ها و کار جهادی بود. اگر امسال نیز با چنین سرما و کمبودی مواجه شویم، بهتر از سال گذشته مدیریت خواهیم کرد.
    وی با بیان اینکه اگر مردم را در هر طرحی دخیل کنیم، به بهترین وجه می‌توانند اقتصاد خانوار را اداره و به اقتصاد ملی کمک کنند، تاکید کرد: هر زمان مردم پای کارباشند و کار مردمی‌سازی شود موفقیت آن تضمین شده است و در برنامه‌ریزی بخش های مختلف نیز باید رویکرد مردمی‌سازی را گسترش دهیم.
    وزیر کشور متذکر شد: هر فرمولی که به مشارکت مردم در همه حوزه‌ها کمک کند، بسیار ارزشمند است. هرچه می‌توانیم باید این پویش را توسعه دهیم، تشویق کنیم و در همه حوزه‌ها پیش ببریم.
    شایان ذکر است مردم استان خراسان رضوی برای حضور در پویش مردمی کاهش مصرف گاز بخش خانگی می توانند با ثبت شماره اشتراک خود در سایت پویش به نشانی https://egas.ir/pooyesh در این طرح مشارکت کنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *