×
×
جدیدترین‌‌ها

کشف 40 دستگاه استخراج گر رمز ارز دیجیتال قاچاق در ساری

  • کد نوشته: 89876
  • دی 23, 1402
  • سرهنگ محمد محمدپور رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران از کشف 40 دستگاه استخراج گر رمز ارز ديجيتال قاچاق به ارزش 8 ميليارد ريال در شهرستان ساري خبر داد.
    کشف 40 دستگاه استخراج گر رمز ارز دیجیتال قاچاق در ساری

    نخست نیوز، سرهنگ “محمد محمدپور” در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: در راستای شناسایی و برخورد با استفاده کنندگان غیر مجاز استخراج رمز ارزهای دیجیتال با اقدامات فنی و تخصصی پلیسی توسط کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران در یکی از شهرک های صنعتی شهرستان ساری، سوله ای را که محل استخراج رمز ارز دیجیتال غیر مجاز بوده را شناسایی کردند.

    وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از سوله ای در یکی از شهرک های صنعتی شهرستان ساری، تعداد 40 دستگاه استخراج گر رمز ارز دیجیتال قاچاق را کشف کردند.

    رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران تصریح کرد: کارشناسان ارزش این کشفیات را 8 میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین یک متهم دستگیر شده را به همراه پرونده متشکله به مراجع قضائی معرفی کردند. سرهنگ محمدپور ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت و معاضدت از هموطنان عزیز در کل استان مازندران درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه جرایم اقتصادی، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *