×
×
جدیدترین‌‌ها

آب منطقه ای خراسان رضوی میزبان ۱۱۰ بانوی ورزشکار

  • کد نوشته: 89746
  • دی 21, 1402
  • پانزدهمین دوره مسابقات بدمینتون ونهمین دوره رقابتهای شطرنج‌ بانوان وزارت نیرو یادواره شهدای صنعت آب و برق کشور به میزبانی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در مجموعه فرهنگی ورزشی آب منطقه ای خراسان رضوی آغازشد.
    آب منطقه ای خراسان رضوی میزبان ۱۱۰ بانوی ورزشکار

    نخست نیوز، مجید خروشی_رویا قزلباش رییس کمیته بدمینتون وزارت نیرو و مسئول برگزاری این رقابت ها گفت: این رقابت ها با حضور 110 ورزشکار از 13 استان سراسر کشور طی 3روز در مشهد مقدس برگزار می شود. وی افزود: مسابقات بدمینتون با حضور 14 تیم از 10 استان کشور در 3رده تیمی،آزاد دوبل و آزادانفرادی به صورت دوره ای و ازاد برگزار خواهد شد.

    وی خاطر نشان کرد: در رقابت های آزادانفرادی همه تیم ها می توانند نماینده معرفی کنندکه به صورت تک حذفی برگزارمی شود. قزلباش تصریح کرد:در ابتدا رقابتها در 4گروه آغاز و به صورت دوره ای برگزار خواهد شدو 2تیم به دورحذفی راه پیدا خواهند کرد و مرحله فینال و رده بندی جمعه 22 دی ماه برگزار خواهد شد. وی ضمن تقدیر و تشکر ازنعمت نژاد سرپرست شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی ومدیران این شرکت در میزبانی این رقابت ها گفت: برگزاری رقابتهای ورزشی با وجود شرایط استرس زا و فشردگی کارکارکنان صنعت آب و برق امری ضروری است.

    وی با اشاره به این که بانوان ورزشکار با توجه به این که هم کاردرمنزل و هم محل کار را باید به درستی مدیرت کنند نیاز به روحیه شادابی و نشاط دارند. یادآور شد:معتقدیم ایجاد شور و نشاط اجتماعی در میان کارکنان درجهت تقویت روح وروان آنها در جهت پیشبرد اهداف وزارت تاثیر مستقیمی خواهد گذاشت. مسئول برگزاری این رقابتها با شاره به این که خانم براتی رییس کمیته شطرنج وزارت نیرو را برعهده دارد از حضور 25 ورزشکار شطرنج در این رقابتها خبر داد و گفت : این رقابتها از 8استان کشور به صورت انفرادی و تیمی به روش سوئیسی برگزار می شود. در پایان این رقابت ها نفرات اول تا سوم و همچنین تیم های برتر معرفی و علاوه بر حکم و مدال قهرمانی هدایایی به رسم یادبود به قهرمانان و ورزشکاران این دوره از رقابت ها اهدا می شود. ریاست کمیته داوران این رقابت هابرعهده پاشانجاتی رییس سابق هیات شطرنج خراسان ر ضوی است ، هانیه ملک جعفریان و آمنه رضاییان و فارسیان داوری این رقابت هارابرعهده دارند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *